,

funny MOPS

sobota, ledna 28, 2012

Ahoj blogerky naše milé, máme post pro zlepšení Vaší nálady a k přivedení úsměvu na Vaši tvář. :-)
Jestli se nudíte, nebo nejste správně naladěné, nebo jste jen zvědavé, či se chcete pobavit - je to příspěvek přesně pro Vás.
Máte rády mopsíky? ..myslíme tím pejsky a ne pomůcku na umývání podlahy. :-D
My je máme strašně rády, jsou krásní, roztomilí a hlavně strašně vtipní a srandovní!!!
Koukněte dolů na 10 nejvtipnějších fotek s mopsíky! Snad Vám to aspoň trošku zlepší náladu, nebo Vás to rozveselí a trošku pobaví...









with love D+L 

You Might Also Like

16 your comments

  1. Mě se mopsíci vůbec nelíbí ale vždycky mě pobaví takovéto obrázky :D Prostě mazec :) Jednou si vzpomínám že jsem je měla i na PC tapetě, byla to animace a on mi tu obrazovku prostě olizoval :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no oni jsou to trošku takový mutantíci :-D

      Vymazat
  2. ty jsou tak ošklivý až jsou roztomile hezký :D super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jj přesně tak, jsou srandovní
      děkujeme

      Vymazat
  3. Mopsi jsou úžasní, líbí se mi to jejich ,,chrčení a chrochtání". Co fact ale nesnáším, je když nějaký přiblbý páníček rve psa do takových úchylných oblečků, vím, že malý psi potřebují v zimě nějakou cohranu, ale aby to aspon vypadalo jako pro psa a né nějaká péřová bundička .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JONO to mi příjde taky trošku drastický, ale když to mají jen chvilku a zrovna tahle rasa které to až tak nevadí, tak je to snad v pohodě..
      :-)

      Vymazat
  4. Taky nemám moc ráda tady ty "rozpláclé čumáčky", ale pro zasmání proč ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo no, to má bejt jen odlehčující post :-) děkujem za koment

      Vymazat
  5. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na zaujímavú GIVEAWAY, stačí trošku fantázie a môžeš vyhrať.
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/01/giveaway-2.html
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. haha no neviem či by som si zrovna takéhoto psíka kúpila ale sú srandovní :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: