,

It's snowing

sobota, ledna 14, 2012

Ahoj, (píše Dia)... Padá sníh, máte taky takovou radost, jako já? ...Šli jsme před chvilkou s přítelem pouštět lampionek přání, který jsem dostala nedávno k svátku. No a když přítel přišel celý zasněžený ke mně domů, tak jsme nic pouštět nemohli, protože venku se spustila chumelenice a lampion by byl mokrý a neletěl by. Udělali jsme si tedy malou noční procházku, sněžilo jak v pohádce, sníh se na zemi třpytil a nikdo nikde nebyl. Byla to úplná romantika. :-) Dali jsme si nedaleko v matu horkou čokoládu a jak jsme se vraceli k domu už přestalo sněžit, tak jsme rychle využili situace a šli jsme pro lampionek. Chvilku trvalo než jsme ho zapálili, docela foukalo- což není moc dobrý! Až se lampion naplnil horkým vzduchem vypadal nádherně, měl speciální tvar a krásnou růžovou barvu. Jakmile jsme ho pustili, tak byl během 10 vteřin pryč! ŠKODA.. Ve větší výšce totiž foukal hodně vítr a odnesl lampion pryč od nás. Šli jsme se pak po něm kousek podívat, jestli někde neleží na zemi, ale nikde nic nebylo, tak asi frnkl pryč a my ho akorát neviděli. :-) I přes tohle se mi krátká noční procházka moc líbila a bude se mi hezky usínat. :-)
+ koláž na přiblížení situace :-D

pá :-*

You Might Also Like

5 your comments

  1. krásnej lampionek 8D a co si si přála, když si ho pouštěla? 8P nebo je to tajné, aby se to splnilo? 8D

    OdpovědětVymazat
  2. ten křeček níže je úplně super 8DDDD

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji, no bylo to ještě svátkové přání, nic jsem si ani nepřála :-)
    DĚKUJEM ZA KŘEČKA A DOUFÁME, ŽE SE NÁM O NĚJ STARÁTE ;-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: