Jaký jsem typ?

čtvrtek, ledna 12, 2012

Zdravíme všechny, přidáváme příspěvek, který Vás seznámí s tím, jaký jste typ- jarní, letní, podzimní, nebo zimní typ :-). Dozvíte se, co Vám nejvíc sedne, jak se máte líčit, oblékat a jaké máte volit doplňky. Určitě jste už někdy slyšely o barevné typologii. Stačí si zapamatovat, u kterého typu budete mít nejvíc shodností s Vaší osobou a hned budete mít jasno. :-) Snad se Vám bude příspěvek líbit a dozvíte se něco nového.


JARNÍ TYP
BARVA PLETI: světlá, broskvová
PIHY: zlatohnědé barvy
JAK SE OPALUJI: nespálím se, snadno se opálím až do hněda
JAKÉ MÁM VLASY: zlatě blond, světlehnědé až narezlé
OČI: modré, šedozelené, oříškově hnědé
RTY: teple růžové, jemně červené 
 CO MI SEDNE?
LÍČENÍ: oční stíny- světle růžová, hnědá, zelená
BARVA OBLEČENÍ: světlé, jasné, jemné odstíny, jablková a lipová zeleň, sytě žlutá, růžová, korálově červená, teple hnědá
ŠPERKY: tyrkys, modrý safír, slonovina, krémově bílé perly


LETNÍ TYP
JAKOU MÁM PLEŤ: světlou až narůžovělou, působí jemně a průsvitně
PIHY: světlé pihy, mateřská znamínka
JAK SE OPALUJI: musím být při opalování trochu opatrná
JAKÉ MÁM VLASY: platinově blond, popelavě blond, středně a tmavě popelavě hnědé
OČI: šedé, šedomodré, tmavě modré, oříškové až tmavě hnědé
RTY: jemně růžové, bledé
 CO MI SEDNE?
LÍČENÍ: růžová, ledové tóny modré a zelené, stříbrná, šeříkově fialová, šedá, perleť
BARVY OBLEČENÍ:  chladnější červená, modrá a žlutá, růžová, starorůžová, fialová, šeříková, modrošedá, šedá, vanilková, studená zelená
ŠPERKY: rubín, granát, namodralý opál, akvamarín, narůžovělé, nebo našedlé perly, bíle zlato, stříbro




 PODZIMNÍ TYP
JAKOU MÁM PLEŤ: světle slonovinovou, nažloutlou, broskvovou
PIHY: výrazně zlatohnědé
JAK SE OPALUJI: špatně
JAKÉ MÁM VLASY: narezlé až rezavé, kaštanové, tmavě hnědé s černým leskem, medové
OČI: zelené, světle hnědé, tmavě hnědé
RTY: sytě červená
 CO MI SEDNE?
LÍČENÍ: teplé zemité tóny zlatá, oříšková, medová, khaki, tyrkysová, meruňková
BARVY OBLEČENÍ: rezavá, čokoládová, hráškově zelená, olivová, khaki, smetanová, petrolejová
ŠPERKY: dřevo, rohovina, jantar, kost, ozdoby z peří, korál, nažloutlé perly, zlato



ZIMNÍ TYP
JAKOU MÁM PLEŤ:  sněhobílou, nebo olivově snědou (patří sem typ sněhurky a jižanský typ)
PIHY: žádné nebo velmi málo
JAK SE OPALUJI: dobře a snadno
JAKÉ MÁM VLASY: sytě tmavě hnědé, tmavě hnědé, hnědočerné, černé
OČI: ledově modré, šedofialové, tmavě hnědé, oříškové
RTY: červená s namodralým podtónem


CO MI SEDNE?
LÍČENÍ: neutrální béžová, ledově modrá, bílá, černá, červená, fialová, růžová
BARVY OBLEČENÍ: jasné studené, ostře bílá, černá, rubínová, třešňově červená, sytá růžová, fialová, výrazná zelená
ŠPERKY: onyx, rubín, smaragd, bílé perly, stříbro, platina, bílé zlato
WITH LOVE D+L

You Might Also Like

6 your comments

  1. zajímavý :). já budu nejspíš podzimní typ ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se nemůžu rozhodnout jestli jarní nebo letní :D ale asi spíš ten letní :) Typologie je fajn, aspoň víš, co ti nejvíc sluší :)
    http://thepartofmylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. děkujeme holky! prosím přidejte se nám na listě k přátelům :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem nejspíš zimní typ 8D kdo by to byl řekl jelikož jsem se narodila v únoru 8D

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. :D to vidíš, to Ti krásně sedí! :-)
    Přidej se nám na liště do přátel, díky

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: