, ,

Piano concert

středa, ledna 11, 2012



Čauky, dneska Vám napíšu něco o našich hudebních koníčcích, ale hlavně o koncertu jedné z nás - Dii :-). Asi se dívíte, že píšu v jednotné osobě, ale bylo by trošku divné, kdyby o sobě Dia říkala, jak se jí to povedlo (vážně, je to šikulka :-) ) Tak Vám dnešní koncert, milé čtenářky popíšu já - Lenča. ;-) Koncert se konal v našem malém Zámečku od 17:00, Dia ovšem nešla na odpolední vyučování,aby se stihla připravit :-) Na fotkách uvidíte, že jí to vážně slušelo. Zahrála dvě skladby, jednu čtyřruční se svojí učitelkou a jednu sama :-) od mistra Janáčka. Všechno se jí povedlo, i přes trému, jakou každá na všech koncertech zažíváme :-) A už jsme u toho čemu se věnuji já :-) Hraji osmým rokem na kytaru, Dia se klavíru věnuje už 13 let :-) musíte uznat, že to je fakt dlouhá doba a je kupodivu, že jí to ještě nepřešlo ;-). A tady pár fotek z dnešní události :-)
Hrajete taky na nějaký nástroj a jak dlouho? ;-)


CTYŘRUČKA


video z koncertu, mrkněte! :-)


... a malý bonus :-) malá Dianka hraje doma na klavír :-)


 Pac a pusu L+D

You Might Also Like

10 your comments

  1. Wow pekne hraa :)ja hram na klaviri a gitare :)
    ps: www.livefreelifeforever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju, že se líbí! :-) to mě potěšilo! (DIA)
    děkujem za komentář ..přidej se nám na liště do přátel :-)

    OdpovědětVymazat
  3. wáááu!!! :) .. hráš užasne !!! :)) vždy som chcela vedieť hrať na klavíry :)
    ps.-http://paulu-ka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. :) krásné.! pár let zpátky jsem taky hrála :)

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji moc! vždyť se ještě můžeš začít učit, jen do toho!
    přidej si nás na liště :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Na střední jsem měla povinný klavír, ale nebrala jsem ho moc vážně, čehož teď samozřejmě lituju:) No a pár let zpátky jsem se začala učit na kytaru, takže jsem zvládla zahrát pár pecek jako Anděla, Sladkejch patnáct a takový ty další písničky, jenomže jsem toho pak musela nechat a spoustu jsem toho zapomněla. Teď mi leží kytara s rozbitým kolíčkem na skříni a čeká až si pořídím nějaký fajn obal a dám ji konečně opravit:)
    Je hrozně fajn, když se tak dlouhou dobu věnujete hře na cokoli:)

    Mějte se fajn a hodně hudbeních úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je moc děkujeme za krásnej komentář!!!!!!
    Škoda, třeba Tě to někdy zase chytne a budeš si hrát jen tak pro radost, třeba až budeš mít víc volna! :-) přidej si nás na liště do přátel :-)

    OdpovědětVymazat
  8. No, je to můj cíl do konce roku 2012... :)Přidáno ;)

    OdpovědětVymazat
  9. jseš úžasná, můžeš nás dohodit i kámoškám, díky! :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: