,

PLES !!! 1/2

sobota, ledna 21, 2012

Zdravíme všechny Ty, co právě začínají čist tento post. Včera jsme byly na Maturitním plese naší školy, konkrétně třídy 8.S
  • Příspěvek píšu já (Dia) a můžu říct, že Lenče to opravdu moc slušelo! Měla krásné nové fialové šaty, byla nejhubenější na světě. Já jsem měla taky nové šaty (z tally weijl), ale nejhubenější jsem tedy opravdu nebyla! :-D
  • Chvíli po zahájení měli maturanti šerpování, který provázel zlatý déšť ( hosté házeli z balkonu drobné, Když si šel jejich maturantík po červeném koberci pro šerpu) a krásná hudba.
  • Před 11tou byla na programu úžasná světelná show, která všechny ohromila a příjemně oživila večer.
  • Hřebem večera bylo "překvapení maturantů" , což bylo skvělé a vtipné taneční vystoupení!!!  ..určitě pak přidáme video!  
  • Zbytek večera jsme tančily a  bavily se.
  • Byl to moc fajn večer, víc takových akcí! Doufáme, že jste se včera taky dobře bavily a užívaly si. 

SNAD SE VÁM BUDOU FOTKY LÍBIT A BUDOU NĚJAKÉ KOMENTY A REAKCE!


My dvě a naše nové šatiska

Dia s naše milovaná Terezka
určitě mrkněte na její blog!
http://frrre.blogspot.com/
Lenča a její mužík 

Dia a její mužík

Než bude na internetu video 8.S, tak zatím přidáváme video třídy 4.B.
kteří měli maturiťák v prosinci.
with love your ladies

You Might Also Like

12 your comments

  1. No joo, byly jste hezčí než kdejaký maturantky!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. děkujeme moc!!!! :-) fotky nás trošku odlišily od skutečné krásy :-DDDDD

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jéé ty jsi tak hodná, děkujeme za komentář! :-)

      Vymazat
  4. Moc vám to slušelo a děkuju moc za follow, moc mě to těší ;) Vypadá to na skvělý večer :) Kéž bychom my měli takový maturiťák...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, Tvůj poslední post s kabátama se nám moc líbil! :-) My děkujeme za komentář a taky bychom byly rády kdyby ses k nám přidala :-)

      Vymazat
  5. mě se líbí ta zaklápávací černá kabelička ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé děkuji mně se taky moc líbí! :-D je nová, mám ji z orsay :-)
      děkujeme za koment!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: