Privileged

pondělí, ledna 23, 2012

Ahojky, hlásí se vám Lenča se svým novým oblíbeným seriálem Smetánka (Privileged).
Tenhle americký seriál běží na Nově(začíná před 2 hodinou odpoledne) a je teprve 9.díl, takže není pozdě začít na něj koukat, protože předešlé díly se dají v pohodě stáhnout na uloz.to. Zalíbil se mi, protože si myslím, že je to seriál právě pro holky našeho věku :-). Už dávno mi v telce chybělo něco jiného než samé kriminálky :-/.
 A teď vás trošku zatáhnu do děje, třeba vás to chytne a třeba jsou mezi vámi i ty, co už jsi ho taky oblíbily a dají mi za pravdu :-).



Megan Smith (Joanna Garcia) vystudovala žurnalistiku na Yalu a právě dostala práci svých snů v jednom bulvárním plátku. Její články však nejsou dost “cool” a Megan dostane ze dne na den padáka. Usměje se na ní však štěstí a dostane novou pracovní nabídku, kterou si nemůže dovolit odmítnout. Stane se soukromou učitelkou v bohaté rodině dvou dospívajích dívek. Rose (Lucy Hale) a Sage Baker (Ashley Newbrough) by se rády dostaly na prestižní univerzitu, k tomu jim ale jejich vědomosti stačit nebudou. Jejich život je přece plný tak krásných věcí, tak na co by dávaly ve škole pozor?

Hlavní hrdinka Megan



Babička sester


Sestry Sage a Rose
















You Might Also Like

3 your comments

  1. to snad ne!!! Joanna Garcia a Lucy Hale jsou 2 supr herečky, které jsem jenom nedávno objevila, takže určite si tenhle seriál kouknu!!! 8D Dekuji!

    Koho by zajímalo...Joanna Garcia hrála v komediálním sitcomu - Reba (Denník zasloužilé matky) a byla moc vtipná 8D a Lucy Hale hrála ve filmu Moderní Popelka: Byla jednou jedna píseň! Má nádhernej hlas!!! a film se mi moc líbil - doporučuji 8D

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem možnost vidět asi jeden díl a nějak extra mě to neoslovilo, ale pokud vás to baví tak proč ne :) Každý přece potřebujeme nějakou tu seriálovou závislost ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jsem tě potěšila :-) My děkujem za tip na film, určitě se na to spolu s Dii mrknem;-) Joanna Garcia mi přijde vážně jako super herečka, v tom seriálu je strašně sympatická a plná života :-)
    E.: Přesně tak :-) doteď jsem neměla žadný extra oblíbený seriál a tenhle mě zatím baví :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: