Something for BEAUTY

pondělí, ledna 16, 2012

Ahoj, ahoj naše milé, krásné blogerky :-) Aby jste byly ještě krásnější, tak pro vás dneska máme pár typů a osvědčených pomocníků pro regeneraci převážně obličejových partií.
Určitě máte i své recepty, tak se s námi o ně podělte a napište nám :-) Budeme jen a jen rády ;-) Tak a teď jdeme na to ;-) 
 Olivový olej - Tak ten je super pro regeneraci nehtů :-) Vezmete si vatový tamponek, nakapete olivový olej a potíráte nehty, jsou pak hezky lesklé a vypadají zdravě.

Med - Tak ten beru jako jedničku :-) Používám ho hlavně, když mám popraskané rty, vždycky ho na 5-10 minutek nanesu a potom jsou krásně hebké :-) Med se dá použít i jako vyživující maska, prostě si ho napatláte na obličej a pak máte hezky hladkou pleť. :-)

Bylinky - A samozřejmě všelék jsou klasické bylinky :-) Z těch si můžete udělat cokoliv a nikdy to neuškodí :-)


Droždí - Asi si říkáte, co je to za hnus na té fotce? Ale je to vlastně takový malý zázrak, obzvlášť pak pro chudáky holky, trpící akné, jako já (Lenča) :-) V droždí je plno vitamínů a vážně to pomáhá. Já osobně na to nedám dopustit :-) Dělám si z nich masku a teď Vám řeknu jak na to je to nejjednoduší recept na masku, co znám ;-) Vezměte si malou skleničku, nebo mističku, ale vážně úplně malinkou a uždibujte do ní z droždí, stačí troška,pak do toho přidejte vlažnou vodu a zamíchejte :-) nemělo by to být moc tekuté,aby vám to z obličeje nesteklo, spíš taková kaše :-) Naneste na obličej a nechte 30-60 minut :-) Výsledek uvidíte samy! ;-)






       
Dóliva - Masky od této značky jsem si (Lenča) vážně oblíbila, raději jsem vždycky použivala bylinky a přírodní věci "co dům dal" ale z této masky mám vážně dobrý pocit :-) Stojí za to  ;-)


You Might Also Like

3 your comments

  1. To droždie určite vyskúšam. Momentálne som v neskutočnom strese a to pre moju pleť znamená len jedno - akné! :-/ Ďakujem za radu a recept na masku, hneď zajtra to vyskúšam.

    PS: Pozívam vás na GIVEAWAY u mňa na blogu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee FAKT TO VYZKOUŠEJ TO DROŽDÍ JE SENZA, ZKUS TO SMÍCHAT S PEROXIDEM VODÍKU místo vody, NEBO ZKUS OBOJÍ a uvidíš co zabere vic! :-)
      DĚKUJEME ZA POZVÁNÍ:-)
      jsme Tvé nové fanynky!

      Vymazat
  2. To droždí je super věcička, já k němu ale místo vody přidávám mléko, pak mám pleť ještě hladší a možná to i víc pomáhá :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: