,

Vlasová evoluce

úterý, ledna 24, 2012


Zdravíme Vás drahé dámy! (píše Dia) 
Tento příspěvek je o mé Leničce a její změně image. Konkrétně o změně jejich vlasů! Já sama jsem si nikdy v životě neobarvila vlasy, mám je už od školky pořád stejné a i vypadám pořád stejně! :-D Ale Lenča je pravý opak! Zapátráme trošku do minulosti, protože v  posledních dvou letech to opravdu stálo za to! 



Legendární video- ustřižení ohonu!

Hned na začátku postu si musíte pustit tohle dva roky staré video z letního tábora, kde se sama Lenča rozhodla k radikální změně, je to určitě šokující! Kdo neuvidí, nepochopi!
                      
                Je to opravdu legendární video, senzační vzpomínka a památka.
                   Můžete slyšet a vidět komické reakce ostatních, i samotné Lenny.



Dále tady máme koláž s Lenny!

Každý řádek je něčím specifický:
1. řádek- Vlasy dlouhé tmavě podbarvené s blond melíry
2. řádek- Táborové stříhání
3. řádek- Nový sestřih a nabarvení na popelavou blond
4. řádek- Aktuální stav, hnědá barva a sestřih na mírnou podkovu

Můžete  sledovat jak se v průběhu 2 let Lenčiny vlasy změnily.

Napište Vy, který řádek se Vám nejvíc líbí!

Můj osobní názor je, že L nejvíc slušely její dlouhé vlasy, podbarvené tmavou.

Jak to vidíte Vy? 


                   
               Královna vlasových střihů a proměn!

Koncem postu se pokochejte fotkami krásné Rihanny, která je úplným chameleonem, co se týče vlasů. Podle mě, jí teď dost sluší extravagantní červená barva. Co si myslíte Vy? Který střih je nejlepší?
Na koláži sledujete střihy od roku 2005 až do roku 2011.
Který je nejlepši?


Snad se Vám video a fotky líbily. Budu moc ráda, když budete komentovat!
Mějte se moc hezky a VLASU ZDAR!

                                              

You Might Also Like

23 your comments

  1. Mně se moc líbí poslední dva řádky a obdivuju Leňu, že má odvahu k takovým změnám ;) Zítra jdu ke kadeřnici, ale redikální to určitě nebude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme moc za komentar! Ja ji taky obdivuju, asi ji vzdycky krapet preskoci a chce zmenu.
      Nedivim se Ti, ze nejdes do niceho extremniho, ja se uz pred delsi dobou nechala ostrihat vic a ted nemam zadny vlasy a brecim z toho :D

      Vymazat
  2. a mne se libi prvni rádek! krssne dlouhe blondave vlasky 8D ale moc ji slusi i ty tmave sestrihane po krk...ja si taky farbim vlasy a od obycejnych svetle hnedych sem sla hned do moji oblibene cervene a fialove 8D ne vzdy se to povede jak chci ja ale libi se mi to 8D
    co se tiče Rihanny mne se libila nejvic kdyz mala vlasy tak po krk sestrihnute anebo krasne dlouhe...ale ta hneda byla s jeji pokozkou otresna a moc kratke ji podle mne taky nesluseli...zajimavej post 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo jupi, taky se mi nejvíc líbí ty nejlepší blond, furt to Lenče říkám!
      :-D Rihanna je krásná prostě pořád! MOC DĚKUJI ZA KOMENTÁŘ!

      Vymazat
  3. wow riadne sa menila! povedala by som ze teraz je to asi najlepsie!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je teda fakt! :-) No ona je taky spokojená s aktuálním stavem!
      DĚKUJI ZA KOMENT!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. mám radost, že jses podívala na video! :-D
      jinak děkuji aji za Lenču!

      Vymazat
  5. neuvěřitelné, jak ty vlasy člověka úplně změní :) mně se asi nejvíce líbí aktuální stav, ale o ničem se nedá říci, že by vypadalo zle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš teda pravdu, je uplne jina! No ona je moc hezká pořád!
      děkuji za koment! :-)

      Vymazat
  6. To video je masaker :D Ja by som sa takto kamarátkam nezverila do rúk NIDKY v živote :D Ale má odvahu, velikú. A mne sa najviac páči asi v prvom riadku :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo velkej masakr! Já taky ne, Lenča prostě má kuráž! :-D
      MÁM STEJNÝ NÁZOR NA ŘÁDEK!
      děkujeme za koment!:-)

      Vymazat
  7. jsem pro přirozenost, takže zavrhuji podbarvené vlasy. :)
    Ale třetí řádek nemá konkurenci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, jako blond to byla fakt kočka!!!!!
      díky za názor a koment! :-)

      Vymazat
  8. Mi se líbilo, když byla ta sivá blond, alá Rihannka :D

    OdpovědětVymazat
  9. Leny to svedčí s blond aj s tmavými vlasmi, no ako dlhovlasá blondýnka vyzerala mladšie :) Rihanne to ako červenovláske svedčí ako nikdy predtým! ´dakujem za komentár baby, sledujem vás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyyyjo moc dekujeme, no to máš pravdu byla mladší i tak vypadala, možna je to tím :-D rihanna a jeji "redhed" je fakt senza to neslusi jen tak nekomu!
      děkujem :-*

      Vymazat
  10. určite krátky "popelavý" blond!
    :)

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně taaak, dekujeme za nauor a koment!

      Vymazat
  11. Ty poslední!!!! Naprosto nejlepší nejhezčí a bezkonkurenční!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobre, že máš takový názor! děkujeeeem! :-)

      Vymazat
  12. Souhlasím s předchozími názory - třetí řádek! Moc ti sluší právě takové rozverné světlé účesy :) V dlouhých jsi byla zbytečně utopená a tmavé ti také sluší, ale působíš starší /což je třeba účel ,o)/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: