Zdá se TI?

středa, ledna 11, 2012



Ahoj blogerky naše, taky se Vám každý den zdá nějaký sen a nevíte, co znamená? Nakoukněte do našeho MINISNÁŘE, ať jste připravené na to, co Vaše sny prorokují! :-) Je to zase něco nového, tak doufáme, že se Vám to bude líbit. ;-)

AUTO- (jet hodně daleko)
-problémy, špatné zprávy
BUBLINY- sny a plány, které se nesplní
CIHLA- peníze
DĚLIT SE O NĚCO- získáš si oblibu svou ochotou
ERB- úspěch ve škole
FOTOGRAFIE- jestli je na ní někdo cizí, čeká Tě seznámení s novým člověkem.
Pokud jsi na ní Ty, měla by ses snažit lépe vyznat sama v sobě
GRAMOFON- Čeká Tě nová láska
HLAS Z RÁDIA- Dozvíš se nějaké tajemství
CHLEBA- Čeká Tě nouze, nebo nesplněné přání
INDIÁN- Chce se ti divočit, také Tě mohou pronásledovat cizí lidé
JABLKO- Čeká Tě nová láska, přátelství
LES- Čeká Tě schůzka s někým milým
MÝT SI RUCE- Získáš slávu
NOVINY- Strach, aby někdo neodhalil Tvoje tajemství
OSEL- Užitek, štěstí
ŘEKA- Překážka, váhání při nějakém důležitém rozhodování
SLON- Štěstí, spousta nápadníků
TMA- Nutně potřebuješ dostat od někoho dobrou radu
UMAZAT SE- Tvoje tajná láska vyjde najevo

PŘEJEME SLADKÉ SNY VÁM VŠEM!
D+L


You Might Also Like

6 your comments

  1. najhoršie, že mne sa nikdy nič nesníva :D

    OdpovědětVymazat
  2. :-O tyyyjo, to je divné, mně se zdá sen skoro každý den! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se sny zdají málokdy, ale když už, stojí to fakt za to.
    Předevčírem jsem byla Harry Potter a na koni vytahovala Hermionu z hrobu a asi měsíc předtím jsem byla zasnoubená se svým učitelem angličtiny (kterého nesnáším), on měl velká černá křídla, měnil se v krkavce (? byl to docela mutant) a chtěl mě zabít...
    Takže na mě jsou veškeré snáře krátké... :D

    OdpovědětVymazat
  4. :-DDDD TO TEDA, JE TO FAKT PECKA TY TVOJE SNY!
    Ale to tak většinou bejvá u snů, že je to psycho :-D
    Děkujeme za komentář, připoj se k nám prosím, nemáme Tě "v přátelích" na liště blogu :-D

    OdpovědětVymazat
  5. ja som niekedy rada, ze co sa mi sniva sa mi len sniva:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. no to je taky pravda :-D to my většinou taky!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: