Městský ples

středa, února 22, 2012

Pěkně zdravím všechny co právě čtou tento post, který píšu já (DIA).
V sobotu 18.2.2012 jsme byla na našem Městském plese. Společně s dobrým kamarádem jsem prodávala lístky do tomboly. Prodalo se všech 1200 lístků a výher bylo 20. Bohužel zrovna my dva jsme nic nevyhráli. Na plese vystoupily známé houslistky Femme 2 Fatale, které můžete znát ze soutěže Československo má talent. Byly naprosto skvělé. Dále zatančili žáci z nedaleké umělecké školy a také tanečníci z naší školy. Po celou dobu hrála skvělá kapela, při které se suprově tančilo. Nevím jak vy, ale já plesy přímo zbožňuji a tento byl moc pěkný. Teď se jen podívejte na pár fotek, které Vám přiblíží, jak vše vypadalo. Snad se Vám budou líbiti. Přeji pěknou podívanou a těším se na komentáře.











Mějte se a smějte se! Vaše Dia

You Might Also Like

14 your comments

  1. Vypada to pěkně, maš supr vlasy!

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý!* sluší ti to:)
    http://viviifash.blogspot.com/ budu ráda když se podíváš na můj blog a staneš se třeba i čtenářem:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc pěkně, ale ta houslistka to trochu nedala....

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě krása...moc ti to slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky :) já mám tyhle fotky z akcí moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, tyhle jsem focený na lepší foťák snad to jde poznat :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: