, , ,

Presents for my dear daddy

neděle, února 12, 2012

Hello little monkeys =)
Tentokrát píšu post já (Dia), jako samostatná jednotka. Dozvíte se, že měl můj tatínek 11.2. narozeniny (50let) a Vám chci ukázat, co jsem pro něj vymyslela za dárky a překvapení. Chtěla jsem něco, co si nemůže koupit on sám a nebo něco originálního co využije a udělá mu to radost. 

 VĚNOVANÁ PÍSNIČKA 
 Natočila jsem taťkovi video a napsala mu věnování.


Taťulda má moc rád mé hraní na klavír, tak se mi to zdálo jako vhodný dárek.
Na videu uslyšíte moji oblíbenou písničku z reklamy na auto. 

DÁRKOVÝ POUKAZ
Hlavním dárkem ode mne byly 3 masáže dle vlastního výběru.



OBRAZ
Namalovala jsem taťkovi obrázek.


Na oslavě se ve velkém hodovalo, pilo, bavilo a tančilo za doprovodu živé hudby. Až se dostanu k fotkám uvidíte více! Teď jen prozradím, že taťka dostal od ostatních členů rodiny skvělé dárky, které předčily jeho očekávání! Brzy udělám o oslavě samostatný post.

SNAD VÁM MOJE DÁRKY PŘIŠLY ORIGINÁLNÍ A LÍBILY SE. 
MĚJTE SE NÁDHERNĚ, TĚŠÍM SE NA KOMENTÁŘE!

You Might Also Like

30 your comments

  1. Dárečky jsi vymyslela perfektní a věřím, že tatínek musel mít obrovskou radost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé mockrát děkuji za pochvalu, jsem ráda, že se Ti nápad líbil. :-)

      Vymazat
  2. Ty si tak talentovaná a kreatívna!!!!!!!!!!!!! 8D
    Nádherné hranie a ten obraz! no krása a masáž!! aj ja chcem 8DDD

    Určite bol celý bez seba z takých darčekov!!! 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ teď se budu červenat, moc děkuji za takovou chválu!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuji moc, ale mohl být ještě lepší! hlavně ta fotka je hnusácká, no nestíhačka!

      Vymazat
  4. vážně originální dárky! :) tatínek musí mít opravdu radost :). aspoň já bych měla :D. ten obrázek je překrásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉ DĚKUJI, O TO MI ŠLO, BEJT ORIGINÁLNÍ! :-)
      no mysliím, že měl radost:-) MOC DĚKUJI ZA POCHVALU OBRÁZKU!

      Vymazat
  5. Jak je možný, že někdo má talent na hudbu i kreslení a někdo na nic :D ale vážně, originální dárky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli se tomu dá říkat TALENT! :-D ale každopádně mockrát děkuji!!!!
      jsi milá, krásný komentáář :-*

      Vymazat
  6. Krásné dárečky, obzvlášť ten obrázek je nádherný. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oo děkuji, tolik chvály jsem nečekala! :-O :-)

      Vymazat
  7. Ten obraz je proste nejprofesionálnější, chtěla bych být tvým taťkou a dostat totok. Jsi šikulka!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jsem uplnej profík no :-DDD ..jseš moc hodná, díííík! :-**

      Vymazat
  8. Obraz je tedy dokonalí a hraješ krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O no tak to mockrát děkuji, jsem překvapená, že tak chválíte!!! díky díky! :-)

      Vymazat
  9. Ahoj holky, film o Coco jsem viděla a četla jsem i její biografii o prázdninách. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, určitě to muselo být velmi zajímavé! děkujeme za koment s vysvětlením

      Vymazat
  10. jé holky, děkuju moc,moc moc!:)) teď se tu rozplývám nad vaším komentářem!:D já jsem měla strašně málo času a na blog jsem úplně "zapomněla", ale teď už to bude snad v pohodě:)

    ..jinak, vymyslela jsi taťkovi moc hezké dárky, to já s tím mám vždy problém a na klavír hraješ úžasně!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam uchylku na darky, tak trosku! :D ..jinak my taky mockrat dekujeme!!!! :*)
      hlavne ja Dia dekuji za krasny komentar a samou chvalu! :)

      tesime se na dalsi vzajemne komenty

      Vymazat
  11. písnička se mi líbí :)) a ten obrázek je hrozně zajímavý !:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc!!! Nase nova krasna okomentatorko :)

      Vymazat
  12. Krásný obrázek. Jseš šikovná!:-)

    OdpovědětVymazat
  13. WOW krásne hráš na klavíri :))
    Prosím ťa ako sa volá tá pesnička ?
    Ďakujeeem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj nevím jak se jmenuje, možná to bude v tagu na youtube.
      Jmeno jsem zapomnela PROMÍÍÍÍN

      Vymazat
  14. tak ten obrázek je dokonalý!! Nikdy bych něco tak krásného nezvládla udělat. Nádhera prostě!! Jsi opravdu moc šikovná :)
    Krásné dárečky jsi taťkovi dala. Teď se stydím za to co jsem svému tátovi dala k 50nám já.. ale mám v plánu mu to v létě (až bude dělat oslavu) vynahradit :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: