Video k svátku

pátek, února 24, 2012


 Holky naše, jsme moc rády, že nás čtete HLAVNĚ JSME NEJRADŠI ZA KOMENTÁŘE! (Tak na nás prosím nekašlete a komentujte :-*)
Tento post je o tom, jak jsem (Dia) nahrála taťkovi video k včerejšímu svátku, taťka se jmenuje Petr. ;-) Přišlo mi to jako dobrý nápad, když taťka tak rád poslouchá jak hraji na klavír. Nakonec se mu písnička moc líbila a měl z ní velkou radsot! Takže to potěšilo i mne. 
CO NA NI ŘÍKÁTE VY? LÍBÍ/NELIBÍ? ZDÁ SE VÁM TO JAKO VHODNÝ DÁREK, DĚLÁTE NĚCO PODOBNÉHO?

You Might Also Like

14 your comments

  1. :OO tyjo , hraješ nádherně !!! <3
    taky jsem 7 let hrála na klavír , ale asi jsem na to neměla talent -> nešlo mi to -> ani mě to nebavilo .. ale teď si občas ráda zahraju a hlavně ráda poslouchám , když hraje někdo jiný .. jako třeba ty !! Vážně krása :)
    Mějte se , holky , obě :*
    .Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvně chci poděkovat za pochvalu! :-[ :-) Už hraju trošku dýl, ale hodně to flákám a nevidím v sobě žádný super talent.

      Vymazat
  2. Hraješ moc hezky:) A podle mě je to jeden z těch nejoriginálnějších dárků:)
    Akorát klavír by možná chtěl trošku naladit:D
    Mějte se hezky
    a hodně dalších nápadů na ještě originálnější dárky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím klavírem jsem nechtěla nějak urážet nebo něco takovýho (to jenom pro objasnění:)), ale ten zvuk mi nějak nesedí:)

      Vymazat
    2. mockrát děkuji moc potěšilo mě to. No a s tím zvukem to vůbec neberu jako urážku, moc dobře o tom vím.. V první řadě mám dost rozladěný klavír, to je pravda a taky je to nahrané na mobil a to dost mění zvuk. Takže hned dva důvody, proč to tak divně zní. :-)

      Vymazat
    3. AA tak to bude tím;) Tatínek musel mít radost:)

      Vymazat
    4. no bylo tech faktoru vic..
      No myslim si, ze radost tam byla :-)

      Vymazat
  3. Moc hezký, hraješ skvěle. =)

    OdpovědětVymazat
  4. really nice blog! wanna go on mine?

    OdpovědětVymazat
  5. Kokso ty úplne úžasne hráš na tom klavíri :)) úplne si talentovaná. Ešte raz veľké WOW!
    Mne sa zdá že tú pesničku som niekde počula ale zo začiatku sa mi to zdalo ako Rolling In The Deep ale to nieje to :D čo je to za pesničku ? :)) Ďakujem

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc dekuji jsi me tak krasne vychvalila, ale pravda to asi ani nebude! :-D
      PISNICKA JE OD One Republic-Secret

      Vymazat
  6. Tyyy jo...to je krásný. Miluju kvalír. Ta jemnost a elegance♥. Jsi fakt šikovná...já mám hrozně malý ručičky:D!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: