BOYFRIEND´S BIRTHDAY

úterý, března 20, 2012

(DIA) Hi barbies!
Můj Ken má dnes 20. narozeniny, tak je tento post přesně jen o tom. Prostřednictvím příspěvku mu chci ještě jednou popřát: VŠECHNO NEJLEPŠÍ, JENÍČKU! <3 No a teď mrkněte na oslavné fotky ;-) 


  • KRTKŮV DORT
Narozeninkovejch dort nám dodal šikulka Dr.Oetker
Snad ho máte taky tolik rády, tenhle byl opravdu "mňam mňam" 
Jen fouknout a nečo si přát!


  • WE, MONKEYS
V zápalu focení vytáhli jsme stativ
Trošku jsme zrcadlovkovali
Něco mezi strašnou a strašidelnou fotkou, ale nic se mazat nebude


  •  NÁVRAT DO  MATEŘSKÉ ŠKOLKY (TAŠTIČKA)
Vytvořila jsem umělecké dílo hodno génia
Mělo to velký úspěch u oslavence, (zatím) to nevyhodil
Účel to splnilo, lepší se nevyjadřovat, když řádí paní "KREATIVITA" není mi pomoci
Obsah: tričko,svetr, AXE čoko-sprcháč a deo
CHYBÍ JEŠTĚ VEČI K PC, (který si vybral mužík sám) KTERÝM HOLKY NEROZUMÍ



  • SVÍÍÍTR, (DÁREK)

Jeden z giftů pro milého
(svetr, nebo mikina přes hlavu?)
Má vždy jen dva proužky, takže není pro teploušky
Moc mu slušánkuje


  • ANGEL AND DEVIL
Protiklady se přitahují, jsme jasný důkaz
Trošku jsme to nedali se světlem
Ve výsledku pěkný efekt (nebo ne?)


  • 20 V 1
Jenimu bylo kulatých 20let
Jedna super svíčka zastala dalších 19
Trošku se i vínovalo o jednohubkách nemluvě



  • TRIČENKO (DÁREK)
Loni Homer, letos Bart
Černý trikot z Takka s novým idolem
Fešné, padne jako ulité


  • KROKOUŠ  A  MILOVANÉ BAKE ROLLS
Další mňamky od Jéňový mamky
Krokodajl z listovýho těsta (delikatesa)
Bake Rolls, alias druhé jméno Jendy


  • HAPPINESS
Šťastný výraz na tvářích 
Narozeninová, archivní, památeční
Jak ten čas letí (už rok a půl spolu)
:-**-:


  • BONUS
vzpomínka na loňský dárek
vlastní výroba, dala jsem si záležet
obsah: tričko s Homerem, naše společná fotka v rámečku, plyšová opička, hrnek a naší fotkou,
stříbrnej náramek na ruku, opička ze Simpsonů, magnetka s fotkou jeho fretky, sladkosti,..



with love your ladies

You Might Also Like

35 your comments

  1. Tož milému všecko nejlepší :) 20 je krásnej věk, kde ty loňské sněhy jsou :D

    OdpovědětVymazat
  2. wau super darčeky, ty si teda kreatívnosť sama 8D ja nikdy neviem aký darček mám nejakému kamošovi-chlapcovi alebo otcovi kúpiť 8D
    všetko najlepšie Kenovi 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snaha tam byla :D díky!!!
      Je tezky vybrat dárek, to je fakt :O
      Díky za koment

      Vymazat
  3. Jééééj akí ste krásni :) Pekné darčeky, to tričko naj :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi ták strašně šikovná. :D Až bude mít můj drahý narozeniny tak první koho poprosím o radu s dárkem budeš zaručeně ty! :D Jinak tvému milému všechno nejlepší a hlavně ať vám to spolu dlouho vydrží. :) Jste děsně sladcí! :P

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé TAK TO TI MOCKRÁT DĚKUJI!
      přání vyřídím :-)
      Určitě se zeptej, ráda poradím ;-)
      děkuji za krásný komentář :*

      Vymazat
  5. Hi, my darling,
    ta fotka nahoře není "strašná až strašidelná", ale krásná až překrásná! A vůbec - vy jste nejhezčejší pár! ;-) Dárky jsou kouzelný; plný nápadů, kreativity (tý se meze nekladou, že?) a dýchá z nich taková láska, která se jen tak nevidí. Lámu si hlavu, děvče moje, kde jsi sehnala opičku ze Simpsonů a "simpsňácká" trička...Tak na závěr poslední nezbytnost ode mě, malý song: "Happy birthday to You, happy birthday to You, happy birthday, milý Jeníčku...tra la la la lala". Ani netleskejte ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo takovy krasny komentar, to me tak potesilo!

      Dekiji za pochvalu fotky, aspon nekomu se poradne libi ;):) ..

      Jsme par, parecek ;D

      Opicku v hrackarstvi, triko ma netu a to druhy meli v Takku, juch! ;)

      A velkej potlesk!!!!! Urcite bude moc rad :)

      Vymazat
  6. Nádherné fotky, to tričko je překrásný :).

    OdpovědětVymazat
  7. máš skvělé nápady na dárky. takové by se mi taky hodili:D

    OdpovědětVymazat
  8. jéé, moc vám to spolu sluší! :)) krásný dárky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Koľko stálo "Bart" tričko ?
    Krásne fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stalo 300,- v Takku v Brně :-)
      díky moc :-)

      Vymazat
  10. Krásný fotky, krásný dárky...oslava musela být super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky,díky,díky! :-)
      jj byla moc príma

      Vymazat
  11. Přítelovi přeji všechno nejlepší, na fotkách vám to moc sluší:-) Jestli jsem to správně poznala, tak ten dort je Krtek a ten mám strašně ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj je to Krtek, jseš dobrá! :-D
      děkuji za přítele :-)

      Vymazat
  12. Ty můj nejhodnější šikulo :) Dala bych si krokouše a krtka taktéž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem šikovná, že :-D
      NO KROKOUŠ by Ti chutnal,
      byl v něm pórek a ten je zdravej (něco pro Tebe) :-D :-P
      krtek neměl chybu! :-)

      Vymazat
  13. takovéto fotodokumentace mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY MOCKRÁT, od Tebe mě vždy komentáře moc moc potěší!

      Vymazat
  14. Můj přítel má za chvilku taky 20 ;)
    Krásné dárky si mu dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem zvědavá jak ho obdaruješ ty! :-)
      DĚKUJI, to jsem ráda :-)

      Vymazat
  15. Páni, vypadá to jednoduše a přitom to ve mě vyvolalo pocit, takový nepopsatelný, veselý! :) jinak gratuluju k tomu, že jste spolu tak dlouho, v dnešní době je to vzácný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite se najde jeste mnoho lidi v nasem veku, co to takhle ma, tomu verim :)
      Moc si me potesila, tak krasnym komentarem! :) DEKUJI MOC!

      Vymazat
  16. Hrozne zajimavy blog, sleduji! A takovehle chute jake jste mi udelaly na krtkuv dort jsem dlouho nemela Libi se mi jak je vsehezky zdokumentovane na hezkych fotkach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme rady, ze Ti prijde zajimavy! Dekujem, Taky mrknem a Tvuj a jiste si Te pridame, ut ted jsi sympaticka! :):)
      Ja mam ted chut na krtkuv dort porad :D

      Vymazat
  17. Skvělé fotky, a na ten dortík jsem dostala strašnou chuť, aspoň nápad co si udělat....!:) dlouho jsem ho neměla.)

    OdpovědětVymazat
  18. "Má jen dva proužky, takže není pro teploušky" :D tak tím jsi mě nejvíc rozesmála a připomněla mi mého milého :D
    Chtěla jsem mu koupit k Vánocům nádherný svetr s kosočtverci a on mi řekl, že nechce vypadat jak pi** :D
    Jinak krtkův dort miluju ♥ a je hodně jednoduchý na přípravu, občas si ho s milým připravíme, když nás honí mlsná :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: