CHEMISTRY

pátek, března 23, 2012



ČAUVEC, naše milé čtenářky :-) Jsme tady s postem o naší né zrovna oblíbené chemii, co se teorie týče, ale laborky máme moc rády :-)
  • CHEMIKÁLIE CHEMIČKY




  • HOKUSY POKUSY
Tak tenhle pokus se nám narozdíl od druhého nepovedl :D Ze zkumavky měla vytrysknout pára a nám to ani nezasyčelo a zkumavka praskla :-)

A redbull je KO :D Tenhle pokus (musíme se pochválit) se nám povedl ze všech nejlíp :-) A spočíval v tom, že jsme do plechovky nalily vodu, zahřály na kahanu a pak strčily do kádinky (v našem případě kádě) se studenou vodou a ledem. PLechovka se celá jaksi stočila a bylo vymalováno :-)

Kásný den Vám přejeme
D+L


You Might Also Like

22 your comments

  1. Super dokumentace...ať žijou pokusy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Holky vy jste vážně tak hrozně krásné až to není možné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tebe mam nejradsi, protože prehanis :D ! :P

      Vymazat
  3. Chemie je vždycky nejhorší předmět v celém týdnu. :D Ředitelka nám pokusy zakázala po jednom..né moc vydařeném pokusu. :D Ale hrozně vám to sluší kočky! :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nam se skoro vzdycky nepovede :DD
      PRYC S CHEMII :O

      A moc dekujem! :-[

      Vymazat
  4. super fotky 8) ja som tiež milovala hodiny chémie 8D v laborke samozrejme a ešte prezentácie čo som robila často 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujem Ti. No mi prezentace neděláme, my jsme rady, ze jsme rady :D

      Vymazat
  5. Jej chemie...tu mám taky moc ráda... :)

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Chemii moc nemusím :D, ale super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. chemii uplně nesnáším, ale vám to na fotkách sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekujeeem, no chemie je fakt jen pro chytrý, co se to naučí a pochopi!
      Takze nic pro nas :D

      Vymazat
  8. dřív sem chemii měla ráda ale teď?! :D sranda u pokusů je to jo,ale chemik ze mě nikdy nebude! Sluší vám to!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z nás uz tuplnej ne! :D
      Chapeme Te sestro :D

      Vymazat
  9. v labáku trávim každý týždeň minimálne 4 hodiny zo svojho mladého života,ale takto mi to nikdy nepristalo :) ako chemičky vyzeráte super baby! :)

    OdpovědětVymazat
  10. strašně vám to sluší, holky!:)

    OdpovědětVymazat
  11. jsme na tom asi stejně - chemii jsem nesnášela, ale laborky mi nevadily :D
    ale jsem ráda, že mám školu už za sebou :D
    Nerada bych vracela všechny ty výpary, kterých jsem se v laborkách nadýchala a strach o svůj vlastní život, kvůli svým labilním spolužákům, kteří rádi riskovali :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. a abych nezapomněla, jste strašně krásné :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: