FIMO-FIMO-FIMO

úterý, března 27, 2012

LOVE AND PEACE FOR YOU

DIA-Tentokrát to bude krátký stručný post na téma: UKÁZKY VĚCÍ Z FIMA KTERÉ VLASTNÍM.



  • NAUŠNICE: opičky, donuts a ovečky



  • PRSTÝNEK: červená růžička



Teď mi došlo, že dobrou náhodou je, že všechno mi koupil v průběhu času můj přítel ! :-O :-D
LÍBÍ SE VÁM? / MÁTE RÁDY FIMO? / VLASTNÍTE TAKY NĚJAKÉ KOUSKY ?




With love YOUR LADIES :-)

You Might Also Like

52 your comments

  1. to je krásne ! Hlavne tie Donuts a ovečky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé ! tak to je moc , moc pěkné ! Já to chci už dlouho vyzkoušet , ale ještě jsem se k tomu nějak nedokopala :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako sama chceš něco vytvořit? No určitě to zkus! :-)
      MOC DĚKUJI :-):-)

      Vymazat
  3. Mám z FIMO medvídky, holčičku a kluka, co jsem koupila letos na Factory fashion Marketu....

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám fimo, momentálně jsem si koupila konečně lak, aby byly výrobky hezčí :D :)) Moc se ti povedly, nejhezčí je to třetí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nee to jsem nedělala já, to jsem dostala ;-)
      a když je to přetřený tím lakem vypadá to líp je to lesklejší, ale ke všemu se to asi taky nehodi :-)
      dekuji za koment

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. jj na uších to vypadá super :-)
      díííík

      Vymazat
  6. such cute jewellery :) really like your blog,i would like if you would check out my blog...maybe follow?:)x

    pretty-quirky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem pekne za milý komentár :)
    Žiadne fimo vecičky nemám, ale uvažujem nad kúpou nejakých náušničiek do zbierky. Tie ovečky sú úplne najchutnejšie! :)
    Btw. veľmi pekný blog, sledujem vás! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme MY TOBĚ!:-)
      určitě zkus něco koupit, vypadá to super :-)

      Vymazat
  8. Díky za krásný komentář, ovečky jsou úžasné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neděkuj! :-*
      děkuji jedné chuderce upadlo ouško :-(

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. wow, díky mám je teď O TO RADŠI, KDYŽ SE LÍBÍ! :-D

      Vymazat
  10. Vážně chceš vědět, co vše z fima mám? :D

    OdpovědětVymazat
  11. ty donutky jsou vážně k nakousnutí! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno je krásné, ale ty donutky jsou prostě super!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. donutky to vyhrávají na plné čáře! :-)

      Vymazat
  13. Krásný! Věcičky z fima mám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, taky mi příjdou moc príma! :-)

      Vymazat
  14. Wow they are adorable, fimo is fantastic!

    OdpovědětVymazat
  15. Když člověk umí s Fimem tak je to nádhera, ja taky obcas neco zkousim ale rozhodně mi to nejde takhle pěkně)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš pravdu, je to fakt super.
      Určitě Ti to jde ještě pěkněji! :-)

      Vymazat
  16. Až se to sama naučíš, dej mi vědět=oP

    OdpovědětVymazat
  17. Odpovědi
    1. Juch!! Konečně se někomu libi i ten prstýnek :)))))

      Vymazat
  18. Přestože několik fimo šperků vlastním a ráda je nosím, nemám fimo jakožto hmotu ráda. Když věci z fima, pak tvrdím, že jedině opravdu jen ty solidní :). A třeba ten prstýnek se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, ti se mi libi, dik za koment
      :))))

      Vymazat
  19. taky mám fimo hmoty naušničky a přívěsky na krk(třeba medvídky,srdíčka,atd...)vyrábí mi to jedna slečna,takže na přání mi něco vyrobí a má skvělí ceny

    OdpovědětVymazat
  20. Hodný přítel. Ta ovečka mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ovečka je super, ale nosím ji dost málo :-o

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: