,

čtvrtek, března 08, 2012

Lakuj, lakuj, la-a-kuj

Krásný den Vám všem :-* Máme pro Vás příspěvek o značce levných laků z řětězce" Vše za 39,-". V téhle době má ale tenhle obchod u nás 50% slevu, tudíž jsme neodolaly a pár laků si za 20 Kč :-O koupily. A mile nás tyhle laky Carlo di Roma překvapily. Stačily 2 vrstvy a vydržel neuvěřitelných 7 dní :-O na tak levnou kosmetiku super výsledek,co říkate? A co jinak, máte se? My jdeme zítra naposled do školy, juchůů a pak zasloužené prázdniny :-).
Krásný zbytek dne :-*

Takhle vypadá 7. den :-)

Tyhle barvičky jsme si pořídily

You Might Also Like

30 your comments

  1. tak to je super lak a velmi pekne farby!
    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :-) jsem s ním moc spokojená :-)

      Vymazat
  2. ten růžovoučký vypadá opravdu moc pěkně :) jinak užíjte si prázdniny holky !:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten růžový je náš nejoblíbenější :) Děkujeme, děkujeme :)

      Vymazat
  3. tak to je vážně skvělá výdrž! tak dlouho mi ještě žádný lak nevydržel :D

    OdpovědětVymazat
  4. super výdrž, pokud na ně někde narazím, určo koupím :)

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Wooooooow, 7 dní mi nevydrží ani lak od essence :)
    Krásný barvy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám zatím tenhle vydržel opravdu nejdéle :-) Vyzkoušej ;-)

      Vymazat
  6. Škoda že u nás "Vše za 39" není. :D Nebo alespoň o tom nevím. :( Skvělý laky, skvělý barvičky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O díky Natálko, no mrzí nás to za Zebe, že nemáte 39 :-D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. DĚKUJEME, škoda jen těch nekvalitních fotek no :-(

      Vymazat
  8. růžovou jsem nikdy neměla ráda. ale ten lak s růžovou je skvělej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ve skutečnosti vypadá ještě líp!

      Vymazat
  9. Nice colours!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. 7. den a pořád vypadá skvěle, tak to vypadá jako zázračný lak:-)

    Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-) M.

    Můj blog: http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WOW děkujeme mockrát! Určitě se přidáme taky, tomu věř! :-*

      Vymazat
  11. Tak ten si musím pořídit, mě se vždycky všechny 3. den oloupou. :/

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. ve skutecnosti by se Ti libila urcite mnohem vic, to nam ver! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: