,

OSLAVOVÁNÍ

úterý, března 13, 2012

AHOJ VŠEM! Je to sice už měsíc zpátky, co měl můj (DIANIN) taťka narozky, ale fotky jsou až teď. V nadcházející době to teď bude samá oslava a narozeniny. Zrovna o víkendu jsem byla na oslavě babičky ( slavila 81). Koupila jsem jí knížku Oldřich Nový.
VE ČTVRTEK MÁ NAROZENINY LENNY! a 20.března má narozky můj přítel.
Takže už se těšte na narozkové posty! Zatím si prohlédněte fotky z taťkové oslavy a navnaďte se oslavně! :-) Můžete nám napsat jak rády oslavujete Vy a jestli máte v nejbližší době taky nějaký narozky. :-)

VELICE DŮLEŽITÉ JE PODÍVAT SE SEM!





with love YOUR LADIES

You Might Also Like

8 your comments

  1. ty maluješ?je to užasne !
    (jinak me neni fakt co zavidet :DD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako jen tak rekreačně,děkuji! :-)

      Vymazat
  2. Prosím ťa akú radu na E-mail ? O nijakej neviem =D :/

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo tak to jsem trosku nedala, promiiiin!
      Jsem delala vic veci zaroven a ulitlo mi to jinam, moc se omlouvam za zmatek ;) :(

      Vymazat
  3. Ten obrázek je nádherný, tatínek měl určitě velkou radost:-) A dortík bych si taky dala, mňam:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu obrázku, :)
      Dortik mnam mnam

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: