,

PRÁZDNINOVÝ VÝLETÍK

pondělí, března 12, 2012

Zdravíčko dámy (možná i pánové), tento týden máme JARNÍ PRÁZDNINY!
Takže si toho volna musíme patřičně užít!

Já (DIA) jsem včera byla s přítelem v kině a potom se podívat po obchodech. Při obhlížení obchodů bylo mým hlavním cílem vybrat něco na sebe pro svého přítelem, který bude mít za týden narozeniny. Ale mu se nic nelíbilo a jak říká- oblečením mi prostě radost neuděláš, tak jsem se s tím smířila a obchod GATE udělal radost pouze mně. Celkově se mi výlet moc líbil a určitě není poslední za tyhle prázdniny!


Byli jsme na filmu SIGNÁL, kde hraje můj nejoblíbenější herec KRYŠTOF HÁDEK, kterého miluju nejvíc na světě už spoustu let. Kupodivu mě film moc nebavil, možná to bylo tím, že mě bolela hlava, nebo tím, že jsem od toho čekala víc, ale jak říká mnoho lidí, písnička k filmu je lepší jak samotný film. Stejně tomu je i u filmu Muži v pokušení, teda aspoň podle mého názoru. Váš názor na tento film nám můžete napsat SEM. No prostě kdyby tam nehrál Kryštof tak je to zabité :-D   

      


Pořídila jsem si obyčejné černé rifle, které jsem chtěla už dlouho a narazila jsem na super netypický svetr (či co to je-poraďte jak tomu mám říkat) a musela jsem ho mít, protože jsem si zamilovala potisk. :-)



 Co na něj říkáte Vy? LÍBÍ SE VÁM TAKY?

You Might Also Like

40 your comments

  1. Miluji Signál a potisk je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetřík je nádherný, hned bych ho brala taky:-) Děkuji za milý komentář na mém blogu, moc mě potěšil:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oo díky, tak navštiv GATE a kup si ho hned taky ;-)
      nemáš zač! :-)

      Vymazat
  3. Celá ty!! Hlavně 'potřebovala jsem rifle', mám se smát teď nebo až potom ? :P :D Ztratí se v oáze tvých zbylých :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako ale fakt! protoze ja mam hodne kalhot, ale jako nemam je ráda :-D A UZ NEJSOU TAK IN! nebo proste chapes! nosim jedny ikdyz mám ve skrini plno jinejch

      Vymazat
    2. naprosto rozumím, má spřízněná duše :P

      Vymazat
  4. :D vůbec není důvod se stydět. Máte náhodou moc pěkný blog :).
    Ale musím říct, že mě opravdu těší, když mou práci někdo ocení, takže děkuji za chválu :).

    A ten svetr je boží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow TY JSEŠ SUPERSTAR! a je to pocta, že nám tady vlbec něco komentíš!
      ooo jsme vážnš dojaté!
      NO a závidíme až do stropu!
      DĚKUJÍÍÍ :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. přesně táák! :-D hezky jsi to napsala

      Vymazat
  6. Na jednu stranu vám ty prázdniny závidím, na druhou vím, že bych stejně dělala kulové a jen se válela u seriálů, takže vlastně žádná změna=D

    OdpovědětVymazat
  7. film jsem ještě neviděla, ale ta písnička - to je prostě pecka! nemůžu jí dostat z hlavy! :))
    ale miluju vašeho křečka! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jo náš kreček už má přes 3 mesice, je to velkej chlapík! :-)
      JO JÁ TU PÍSNIČKU TAKY MULUJU,
      třeba se Ti film bude líbit až ho uvidíš! :-)
      děkujem za koment

      Vymazat
  8. Film neznám, ale písničku jo, je bezvadná. Ale pozor, to tričko je úplně úžasný! :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow tak to moc děkuji! :-)
      lepší znát písničku, než ten film fakt! :-D

      Vymazat
  9. české filmy môžem, ale tento sa vám bratrom čechom veľmi nevydaril, ale pesnička to zachránila :) a svetrík má mega potisk!!! krásny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještěže tu písničku máme! :-D
      DĚKUJI MOC ZA POCHVALU SVETRU

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Wow! Thank you so much! :-* we are following you, too :):)

      Vymazat
  11. My jsme prázdniny měly už hodně dávno, ale udělaly jsme si tento týden další a nechodíme do školy. :DDD Není prostě nic lepšího než lenošení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow tak to jste to dobre vymyslely!
      Jj to mas teda pravdu! :);)

      Vymazat
  12. ježiš,ten svetr je tak úžasný!!!! :) :)
    http://trulynow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsi mě teda nejvíc potěšila, děkuji!

      Vymazat
  13. No já musím říct, že jsem na ten film také chtěla jít, ale ani od jednoho člověka jsem na tento film neslyšela chválu tak jsme na něj nešli :-)

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak si ani nekaz radost, ale jako zase to není tak strašný, třeba bys byla první, komu by se ten film líbil! :-)
      Děkuji za komentář!

      Vymazat
  14. Holky moje zlatý,
    promiňte to familiérní oslovení, ale já vám tak prostě budu říkat, protože jste moje krevní skupina a okamžitě jsem si zamilovala váš blog. Je to tu tak úžasný, cítím se jako doma! ;-) A tahle mikina/svetr - to je fakt pecka (tu bych v životě nenechala v žádným obchodě)! Zlatý jste! ;-)
    Fandím, fandím, fandím! ;-) Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PROČ JSME SE TAK DLOUHO HLEDALY? :-O

      Vymazat
    2. Nechápu to :-), ale teď už vás každopádně z dosahu svých blogových očí nepustím. ;-) A co ten váš amazing design!?!? ;-) Obrázky milých zlatíček "Lenny" a "Dia" jste si dělaly samy? :-o

      Vymazat
    3. To jsme moc rády, my Tebe taky ne! :-)
      Líbí se jo, ten máme teď novej, dělala jsem ho včera :-D
      (Dia)

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  15. Jej, já jsem omylem smazala svůj komentář. Neva. Mám ještě něco na srdéčku ;), tak vám napíšu mejl.
    Hodně štěstí přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  16. rozhodně super koupě :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: