SAY YES

neděle, března 25, 2012

Šalom, děvčata (použito z naší židovské hry) :-) Dneska pro Vás máme příspěvek o chystající se svatbě Lenčiné sestry (Peťky), která proběhne za necelé 3 týdny na Zámku v Moravské Třebové.
Chystání už je v plném proudu, ozdoby v pátek přišly, zkouška účesů už také proběhla viz. foto, šaty domluvené:-) Už jen napéct hromady cukroví a těšit se :-) Všechno bude sladěné do bílozelena :-) To si vymyslela sama nevěsta a i nám se to líbí :-) Tak mrkněte na fotky a hodnoťte :-)

Oznámení, které se vyrobila sama Peťka


Plátky růží na házení :-) juhůů

Tahle svatební kytice je objednaná, co na ni říkáte? :-)
Zkouška účesu
 Na svatbu už se Lenča moc těší, ale bohužel ještě nemá koupeného nic na sebe, takže čekejte post o výběru šatů. :-) 
A co vy, jakou si představujete svoji svatbu? :-) Tahle bude taková střední, kolem 50 lidí, to je tak akorát, co myslíte? Budeme se těšit na vaše komentáře. 

D+L <3

You Might Also Like

15 your comments

  1. Odpovědi
    1. Ta se nám taky líbí ze všeho nejvíc, děkujeme za komentář :-)

      Vymazat
  2. Děsně boží! :)Svoji svatbu si nechci ani představit, protože se mi to znechutilo po svatbě mého bratrance. Polovina lidí se tam díky alkoholu rozhádala a druhá polovina se děsně nudila. Ale kdybych si ji přece jen měla představit, tak bych se chtěla vdávat v nějakém zahradním altánku a bylo by tam jen pár mých nejbližších. :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem :-) Tak to nás mrzí, chudák musel být i ženich s nevěstou,když se to takhle zvrtlo. V altánku,taková romantika..:-) Taky si představujeme svatby spíš někde venku, než zavření v obřadní síni ;-)

      Vymazat
    2. To je vždycky na tom všem nejhorší, lidi si myslí, že alkohol je zábava, ale když to přeženou, tak je to spíš trapas a zase jenom trapas.:)

      Vymazat
  3. Krásné, krásné...:)
    Já mám svojí svatbu už hrozitánsky dlouho vymyšlenou.
    Chtěla bych jí na louce, kde budou kvést kopretiny. Já budu mít jednoduché, bílé, krásné šaty a na hlavě věneček z kopretin. Můj milý by mohl mít zase frak nebo něco takového:) Po obřadu budeme mít oslavu někde na paloučku, kde se bude grilovat obrovské sele a bude nám k tomu hrát živá kapela, nejlépe celá z našich kamarádů:) No a nejvíc nejskvělejší by bylo, kdyby se pak mohlo spát i klidně někde ve stanech:) Tohle je moje vysněná svatba. A pokud bych se musela vdávat někde na úřadě, tak bych se raději ani nevdávala!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, takový komentář, ten potěšil :-) úplně jsem si tu stavbu v mysli představila, jak jsi ji tak hezky popsala a musím říct, že opravdu super nápady :-) já(Lenča) bych se nejradši vdávala na pláži, jen nevěsta, ženich,svědci a oddávající :-) Tak snad se nám to jednou vyplní :-)

      Vymazat
    2. Pláž je taky hezká představa, ale né nic pro mě - kopretinofilku:)
      Určitě se nám to splní:) Já se totiž za jiných podmínek nehodlám vdávat, a když si mě nikdo nebude chtít vzít, tak si jí udělám sama pro sebe:D

      Vymazat
  4. tak takovou kytici bych si taky představovala :) je úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je taková nepřeplácaná,ale přitom moc pěkná :-) v jednoduchosti je preci krasa :-)

      Vymazat
  5. Kytice je nádhernáá a účes taky. Mně by stačila malinká svatba..do 20 lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, nevěstu to určitě potěší :-) Ano i já (lenča) bych si představovala spíš malou svatbu :-)

      Vymazat
  6. Ani nevím jestli se někdy budu chtít vdávat, protože mojí největší vadou je, že pokud nemůžu mít něco přesně tak jak chci, tak to radši nechci vůbec :D a moje vysněné svatby by stály asi hodně, hodně, hodně peněz :D
    Jedna kterou bych asi chtěla nejvíc je na pláži (něco ve stylu filmu "27 šatů").. kytici bych určitě chtěla z tulipánů, protože jsou to moje nejoblíbenější květiny.. a šaty klasicky bílé, doplněné perlamy, ale konkrétní představu nemám :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: