SEDMNÁCT

čtvrtek, března 22, 2012

 

Ahojky všem :-) hlásí se Vám Lenča s postem o 17. narozkách. Už je to tak, do roka a do dne budu plnoletá. Onen den 14.března nebyly moji milí rodičové doma, ale na horách, takže jsme slavila se svým milým :-) jeli jsme na bowling a bylo to super. O víkendu jsme pak dooslavovali doma a dostala jsem hromadu hezkých dárečků :-) Tady jsou některé z nich :-)  Dále jsem byla obdarována penízky a super roztomilým plyšákem, ale o něm až jindy :-)

Koko

Kititi-mititi v dnešním stádiu schnutí nesmí chybět

láhev s filtrem od milého

sáčko a gaťky

Chystáme pro vás příspěvky o laborce v chemii, soutěži s dramaťákem, svatebním účesu a mnoho dalších, snad vás zaujmou. Krásný večer :-)


Mějte se a smějte se D+L :-*

You Might Also Like

13 your comments

  1. s tým sladkým ste mi spravili chute :D super darčeky si dostala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. to se ti nedivím, taky už je to skoro všechno spapaný :-) díky,díky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. já jednu dobu na buenu hrozně moc ujížděla, to je prostě dobrota :) hrozně se těšim na příspěvky holky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím tady samý milovníky buena :-) To jsme rády ;-)

      Vymazat
  4. To sáčko je naproto skvěle! :)) Jinak už se moc těším na nové příspěvky.

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) dostala jsem je od sestry a je z Orsay :-)

      Vymazat
  5. Opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám :)
    Pamatuju si, že jsem se na své 17tiny strašně moc těšila, ani nevím proč, byl to pro mě strašně magický rok :D a užila jsem si ho..
    To sáčko je dokonalé a nechtěla bys udělat recenzi na tu láhev s filtrem?? Všichni ji teď chtějí, tak by mě zajímalo jestli za to fakt stojí :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: