SHOES

čtvrtek, března 15, 2012

Dobrý den, celý den! :-) Jak se máme? POMALU ALE JISTĚ NÁM UŽ KONČÍ PRÁZDNINY, to je bída. 
DIA-Dneska jsem byla v Brnečku na menších nákupech a pořídily jsme s mamkou každá po dvou botkách. Stačilo navštívit všema milovaný Deichmann a už to jelo. Musím se přiznat, že jsem to možná trošku přepískla s podpatkama, ale snad to nebude tak strašný. Každopádně budu muset dokoupit nějaký kecky. Odnesla jsem si jedny černé botky na podpatku a jedny béžové na klínku, ostatní boty jsou muty.
Teď s Lenny bohužel musíme pádit do kina na zkoušku s dramaťákem. 





Mějte se a smějte se! :-) :-*

You Might Also Like

22 your comments

  1. No páni! To jsou senzační botky samochodky. Já nosím ještě zimní :-x Už budu muset taky "přeladit na jaro" ;-).
    Pa. Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda, no jako u me by bylo na case mela jsem taky jen zimni :D okopany

      Vymazat
  2. Taky jsem byla v pondělí nakupovat a koupila jsem si skoro stejný boty jako ty tvoje černý :) ty jsou prostě nejhezčí! :)
    http://zdenicka-pise.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám v plánu si koupit nějaké tenisky:)

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa lúbia! 8) pekné topánočky 8P

    OdpovědětVymazat
  5. Ty béžové se mi nejdřív zdály jako starorůžové... Ty by se mi hrozně líbily - jako starorůžové a bez klínku - jsem bezpodpatkový typ:) Ale ty černé se mi moc líbí:) na ty bych se dokázala určitě nějakou chvilku dívat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Staroruzove by byly urcite fakt pekny!!! To mas pravdu :)
      Ja bych se svou obri vyskou mela bejt taky bezpodpatkovy, ale jaksi to ted nevypada

      Vymazat
  6. S tvejma černejma a mejma budeme největší párečci :*

    OdpovědětVymazat
  7. no oboje tvoje boty jsem tam koukala a líbili se mi:D ale nejsem ten typ člověka, co by zvládal podpatky stále, tak jsem si radši koupila tenisky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako já teď taky budu umírat na podpatku! :-D
      achjo, koupím se kecky taky!

      Vymazat
  8. Taky sem na ně koukala=o) Vybrala sis pěkný=o)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, to je přesně ten styl! :)) Moc pěkné úlovky, vyšších podpatků bych se nebála. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. parádní botičky, ty černé se mi líbí:o)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: