Silver šampon

pondělí, března 05, 2012

Krásný den všem :-) Taky u vás tak hezky svítí sluníčko? Škoda jen, že je ještě pořád zima. :-( Dneska tady máme malou recenzičku na silver šampon od SWISS O-PAR. Napíši Vám o něm já - Lenča, protože Dii má svou přírodní barvu a zatím si nikdy vlasy nebarvila, zato já už jsem jich vyzkoušela hromadu.

Takže tenhle silver šampon jsem používala v období, kdy jsem měla krátké blond vlasy, kvůli nažloutlým odleskům, které určitě všechny blondýnky proklínají. Používala jsem ho asi 3 dny a hned bylo po nich, takže vážně vřele doporučuji. Kupovala jsem ho v drogerii DM a stál kolem 90 Kč. :-)




You Might Also Like

5 your comments

  1. Zajímavý tip, určitě stojí za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Byla jsem s ním opravdu spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám nejraději , je super :) a doopravdy pomáhá !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow to máme radost,ze ho taky mas a pomaha ti! Ason jde videt, ze je to pravda

      Vymazat
    2. Kolik minut má pusobit na vlasech?

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: