STOP SPOT!

čtvrtek, března 29, 2012

Ahoj, naše milé dámy :-) Máme tady pro Vás takovou minirecenzičku na téma: pomocnicí proti akné z Avonu :-) Koupila (Lenča) jsem si je asi před půl rokem, protože byli v katalogu myslím za 120 Kč dohromady a tak jsem neodolala. Třeba vás to zaujme a také si nějaký objednáte, nebo už je znáte samy a můžete nám do komentářů napsat, jak jste s nimi spokojené :-)

Tohle je slupovací maska, proti zarudnutí, a je to fakt sranda si to pak sundávat :D Dávám si ji  asi jednou za 14 dní a pomáhá :-)
Tak a tady tenhle zázrak mám opravdu ráda, je to 3 v 1, ale já ho nejčastěji používám jako čistíci gel každý den, ale někdy si ho napatlám i jako masku :-) je jemně větrový, takže pak máte takový chladivý pocit a to je fajn :-)



Jakou kosmetiku proti akné používáte vy? :-)

D+L

You Might Also Like

19 your comments

  1. Odpovědi
    1. Přesně tak :-* Díky tobě, jinak bych na to nepřišla :-)

      Vymazat
    2. =o* Ale nám už nic nepomůže=oD

      Vymazat
    3. POmůže :-) Inplatace kůže :D

      Vymazat
  2. žádnou, akné se mi nějakým záhadným způsobem vyhnulo :D, ale kdyby náhodou přišlo, určitě to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od AVONu jsem doma měla miliony slupovacích masek a ani na jednu jsem si nemohla stěžovat. :) Na akné používám vodičky od Saloos a dětské vlhké ubrousky. To jediné mi fakt pomáhá. :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším :-) že nejsem jediná spokojená :-) o těch ubrouscích jsem už taky slyšela, ale moc jsem tomu nevěřila, ale teď to určitě už vyzkouším, díky :-)

      Vymazat
  4. ešte som ich kozmetiku nemala , určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, myslím, že si tam každý příjde na své :-)

      Vymazat
  5. ja momentalne clinique:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od clinique mám peeling a jsem s ním spokojená :-)

      Vymazat
  6. Hm chcela by som už dlhú dobu vyskusať nejaku slupovaciu masku..asi dám na avon :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky chtěla vyzkoušet a spolužačka mi tuhle doporučila, tak jsem na ni dala a neprohloupila jsem :-)

      Vymazat
  7. Ja pouzivam podobnou masku. Konkretne tuhle - http://jdem.cz/ua2m8
    Akne to zakryje skvele a ani neni tak draha :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak to vypada hodne hodne fajn... dekuju mo za tip, urcite to zkusim :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: