21/4/2012

sobota, dubna 21, 2012




ANGLIE (Dia)
  • 21.4-28.4.2012 studijní poznávací zájezd do Anglie
  • Putování jižním Walesem
  • MĚJTE SE KRÁSNĚ A PŘEJTE MI PĚKNÉ POČASÍ! :-)

DNES SE KONAJÍ DVĚ VELKÉ AKCE, ALE BOHUŽEL SE KAŽDÁ MŮŽEME ZŮČASTNIT JEN JEDNÉ Z NICH.



SVATBA (Lenny)
  • 21.4.2012 svatba Lenčiny sestry Petry 
  • obřad - hostina - oslavování
  • DRŽTE PALCE AŤ VŠE DOBŘE DOPADNE A MOC NEBULÍM! :-)


You Might Also Like

27 your comments

  1. Užijte si to kočky! :*

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. drzim prsty obidvom :) uzi si cestu do anglicka a ty svadbu :* :) cakame posty!!! a vela fotiek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme moc, fotky budou stoprocentně :-)

      Vymazat
  3. užite si to! kto robí tie ilustrácie?... sú super!

    OdpovědětVymazat
  4. Zlatíčka mě také zajímá kdo dělá ty obrázky. :)
    Máte pěkný plán, škoda že to nevyšlo tak aby jste obě mohli být tam i tam. těším se na tu SPOUSTU svatebních a Anglických fotek ♥♥
    Líbám a přeji šťastnou cestu a pěkné oslavení :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, naše milá Ann :-) Bohužel, je to opravdu jako na potvoru, ze je to ve stejný den :-( Fotky budou, to se neboj :-) :-*

      Vymazat
  5. koukejte si to pořádně užít i když přitom nemůžete být spolu a nezapomeňte fotit jako divé, všichni tady už netrpělivě čekají na fotky :D
    A taky mě zajímají ty obrázky, jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) fotky budou a bude jich hodně moc :-)

      Vymazat
  6. Užijte si to! :) A doufám že bude spouuuusta fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) bude jich pořádná kopa, neboj :-)

      Vymazat
  7. jééj tak si to poriadne užite a veľa foťte!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fotek mám já- Len spoustu a Dii se určitě taky nenechá zahanbit :-)

      Vymazat
  8. Aj ja sa chystám do Londýna zo školou ale rodičia mi to asi neschvália :( :D
    Inak nominovala som ťa na Versatile Blogger Award
    tu: http://flowersistheworld.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto? :-( snad ano, budu držet palce a moc děkujeme :-)

      Vymazat
  9. jee, to jsou nadherny kresby.. .-) tak si to obe uzijte, at se to oboje vydari! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hlavně mám strach, aby se mi D neztratila :D a moc děkujeme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dneska chodila pry sama po Bristolu, tak jsem mel docela strach :O

      Vymazat
  11. Ahojte :) Nominovala som Vás do Versatile Blogger Award :) Snáď Vás to poteší :)
    Pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě jste si to každá užily :)
    Nominovala jsem vás také na Versatile Blogger Award ! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: