,

BAŤŮŽKÁŘKA

úterý, dubna 10, 2012

KISS :-* KISS :-* KISS :-*
Dia přichází s postem o jejím novém batohu značky LOAP.
21.4.2012 jedu do Anglie se školou a musím se už pomalu (RYCHLE, RYCHLE, RYCHLE!) chystat a nakupovat věci na cestu. (Lenny se mnou bohužel nejede, protože v den odjezdu má její sestra svatbu). V jednou minulém postu jsem Vám už ukazovala, co si vezmu do Anglie za nové boty. Tentokrát jde o batoh.

Při celodenních výletech bych s narvanou taškou přes rameno asi umřela, tak jsem musela zvolit něco víc sportovnějšího a pohodlnějšího. (KDO HLEDÁ, TEN NAJDE!) A já opravdu dlouho hledala a nakonec našla. :-)

Chtěla jsem něco docela nenápadného, ale moderního a hlavně funkčního. Tenhle batoh má všechny tyto vlastnosti. Je akorát velký, má skvělou oporu zad, dostatek kapes a kapsiček (na vše možné) i barva a design se mi líbí.

Jestli hledáte i Vy nový batoh, určitě doporučuji tento! Rozhodla jsem se, že ho po příjezdu budu nosit i do školy. Prospěje mi, (HLAVNĚ MÝM ZÁDŮM) když změním styl trošku do "sportovna". (aspoň na chvilku)


CO NA NĚJ ŘÍKÁTE VY?/MYSLÍTE SI, ŽE JSEM VYBRALA DOBŘE?/ LÍBÍ SE VÁM?






You Might Also Like

22 your comments

  1. pěkný...je to fakt rozumný vzít si batoh :)
    http://fashiondiarybytereza.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. je vazne skvely! ja som tiez zacala nosit batoh do skoly :D

    dominikamurnikova@gmail.com
    http://zivotvosvete.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. takéto batohy nenosím, ale vlastním jeden :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Diky moc mam radost, tos me potesila moc!

      Vymazat
  5. Myslím, že to je dobrá volba. Na cestování není nic lepšího:)

    OdpovědětVymazat
  6. batohy jsou na cestování nejlepší,tenhle je krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo moc díky, mam radost, že se líbí!

      Vymazat
  7. Je o o mnohem lepší, kolikrát jsem s taškou pes rameno cestovala a to je fakt hrozné. Zlatý batoh :) Vybrala jsi určitě dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to je fakt nejhorší já vždycky z toho chytám rapla :-D

      Vymazat
  8. V Anglii jsem byla 2x a pokaždé jsem si s batohem či taškou něco udělala. :D Minulý rok se mi od kabelky urvalo ucho. :D Takže to bylo docela vtipné. Závidím ti, že tam jedeš. Hned bych se vrátila. :) Hlavně si to tam užij. :*

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to máš dobré tradice!
      Něco Ti možná dovezu! :-)

      Vymazat
  9. určitě je to rozumná volba ;)
    škoda, že já ještě nikdy takovej rozum nedostala a vždy se tahám s taškou přes rameno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI MOC, :-D
      tak třeba příště, já už jsem to radši neriskovala!

      Vymazat
  10. já batohy opravdu ráda nemám(to se prostě radši trápím s taškou přes rameno:D), ale tenhle je jednoduchej a pěknej. našla si ho skvěle

    OdpovědětVymazat
  11. Taky by mi prospěl batoh když vezmu v úvahu kolik let už nosím kabelku na jednom a tom samém rameni. Nevím proč, ale prostě nedokážu nosit kabelku na nebo v levé ruce.. nejde mi to :D
    Ale neumím si představit nosit na zádech batoh. Úplně jsem v létě vždycky nesnášela ty spocená záda a jak je neforemný a na zádech mi vyhrnuje košili :D nemám batohy prostě v lásce.
    Ale jinak je moc pěkný, kombinace černé a zelené je skvělá a hlavně ty pevná záda jsou důležitá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO JÁ TAKY KABELKY NOSÍM JEN NA JEDNÉ RUCE a rameni! Je to asi nějak daný no! :-O
      TO MÁŠ PRAVDU S TÍM LÉTEM, fuuuj! :-D
      moc děkuji, do Anglie je to dobrý, v létě dáme batohům pauzu!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: