FREE TIME

čtvrtek, dubna 19, 2012

ZDRAVÍME VÁS,
Dnes jsme místo školy jely do divadla na super představení, moc se nám to líbilo, ikdyž některé scény byly dost extravagantní. Poté jsme prošly snad desítky obchodů, ale stejně nás nic neuchvátilo a nakonec jsme to zakempily u jídla a daly jsme si pizzu a zmrzku. Musíme se přiznat, že v poslední době moc nestíháme, protože se chystá svatba (sestra Lenny) a balení do Anglie (Dia) no a ještě škola prudí. Znáte to! :-/ Tak alespoň přidáváme malou směsici fotek z posledních dnů. :-)

+ FUNNY BONUS
Když kliknete dovnitř a stisknete klávesu "N" můžete si zahrát oblíbeného PACMANA a přitom Vás budou pronásledovat naše hlavy! :-D ..jsou sice hrozně malinký, ale i tak je to sranda, chce to trošku fantazii. :-P

                                                                        


  • sbory
  • nové tílko ze sekáče
  • zmrzlinka (lentilky + jahodová poleva)
  • zajíčci z divadelního představení
  • zapomenutá fotka (v zrcadle i fotograf k vidění)
  • stupidní výrazy z hlediště divadla
  • ...
  • nová koťátka - brzy bude post!
  • další fotka z představení
  • her eyes


You Might Also Like

42 your comments

  1. to tílko je krásný a fotky též :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vám to tak sluší zase. :)) Chtěla bych vypadat jak vy. ;)

    Nat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jseš v pohodě? TOLIK CHVÁLY TO NÉÉ, prosimtě jsi mnohem hežcí!

      Vymazat
    2. Vůbec. :D Já se s vámi srovnávat vůbec nemůžu, taková šereda. :P ;)

      Vymazat
  3. Tak jsem si zahrála PacMana :D HAHA
    ááá McFlurry! :) mnáám, sluší vám to moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDD TO JSME RÁDY, ŽE JSIS HO ZAHRÁLA! :-D
      snad jsme tě lapily! :-P
      děkujeme!

      Vymazat
  4. kráásný fotky! úplně mám teď chuť na mcflurry :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkujem! :-) to jooo je to strašná mňamka!!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. :-D to jsme moc rády, že se líbí!!!
      Můj přítel to vymyslel je to vtipař :-)

      Vymazat
  6. Pacman super :) Teď bych si dala McFlurryho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no McF chce každý kdo ho jednou ochutná :-)

      Vymazat
  7. Mám pro tebe snad dobrou zprávu :) Nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award u mě na blogu :)

    http://pink-no.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééééééééééééééééééé! :-O

      Vymazat
  8. krásné fotky..a pacman je stará klasika :D

    OdpovědětVymazat
  9. Love your blog, so I'm a new follower =)

    OdpovědětVymazat
  10. Se máte, taky bych něco podnikala nebýt furt někde zaseklá kvůli škole nebo práci.
    PS: Kukněte ke mě na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite se zúčastnime :)
      No určitě se ti cas udela brzo :)

      Vymazat
  11. Ahojky, nominovala jsem tě do VERSATILE BLOGGER AWARD a budu ráda, když tuto pomoc začínajícím blogerkám rozšíříš ;)

    více informací nalezneš u mě na blogu pod odkazem http://bombaboom.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovědětVymazat
  12. To tílko je nádherné! :) Jak já vám závidím, že jste jely místo školy pryč. Nás dneska všichni učitelé stresovali kvůli pondělním přijmačkám. :/ Ale příští týden se budu ulívat jak jen to půjde. :D

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :-) nominovala jsem vás do Versatile Blogger Award :-) odkaz: http://thefashionkingdom.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html#more :) doufám, že ti to udělá radost ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, nominovala jsem vás na Versatile Blogger Awards, protože tvůj blog si to rozhodně zaslouží.

    http://www.evelinbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. dobrý no, nejvyšší skóre 20 :DD.. pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  16. naša mačka je momentálne zase tehotná, takže aj u nás budú malé mačičky 8D ale to je hrozné...milujem mačičky, ale nemôžeme si ich nechať, takže zase musím pozháňať niekoho, komu môžem podarovať a už vážne idem tú mačku dať vykastrovať 8D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: