INTERVIEW WITH ANNE

sobota, dubna 07, 2012

Pozor, pozor dámy a pánové nastal čas udělat náš úplně první rozhovor! :-)


Naší obětí je skvělá a milá Anetka z annerichman.blogspot.com S krásnou Anne se neznáme moc dlouho, našly jsme se tady na blogu a padly jsme si skvěle do noty.


Teď si často píšeme i  na FB a skvěle si rozumíme. Jsme prostě stejná krevní skupina. ;-) Doufáme, že se v budoucnu lépe poznáme.


Pokud tuto úžasnou slečnu ještě neznáte, určitě navštivte její blog a přečtěte si, jak nám odpovídala na téma v okruhu jara. :-)


Dozvíte se také co Anne v poslední době ráda poslouchá za muziku, jaký je její rychlý výběr ze dvou protikladných věcí a prohlédnete si, jak jí to na fotkách moc sluší. :-) 

Věříme, že se Vám Anne taky moc zalíbí a navštívíte (nejednou) její blog!  :-)




  •  PÁR OTÁZEČEK + FOTKY

1. PŘEDSTAV SE NÁM + JAK DLOUHO BLOGUJEŠ?

Jmenuji se Aneta, nejčastěji jmenovaná Anetka, ale v blogovém světě prostě Anne Richman. Je mi čerstvě 17 let, pomalu končím druhý ročník grafického designu. Po maturitě bych se chtěla věnovat dějinám umění na vysoké škole, a v případě že by to nevyšlo, tak zkusím kurzy na tatérku (moje práce snů) :-). Ráda bych pracovala v nějakém salónu. Zároveň chci zdobit auta a motorky airbrushem a občas na zakázku namalovat nějaký obraz, nebo portrét. Cokoliv. Uvidíme, jak to všechno bude. Miluji focení - ať už jsem v pozici fotografa nebo modelu. Myslím, že takhle nějak Vám to určitě stačí, a kdyby měl někdo nějaké další otázky, tak mi pište na blog nebo formspring :-)

Jak dlouho bloguji? S blogem jsem začala asi před sedmi lety. Moc mi to chybělo, rozhodla jsem se vrátit, ale tentokrát ne na blog.cz, ale na blogspot. Blog Anne Richman mám chvilku přes měsíc. Moc mě baví!





2. POPIŠ NÁS DVĚ Z TVÉHO POHLEDU
Moje milé krásky, protože se známe krátce, tak Vás moc neznám. Ale hned jak jsem Vás viděla, padly jste mi do oka. Jste nádherné a úžasně fotogenické a chci Vás lépe poznat. :-)




3. TVÉ +  A  -  K JARU
Miluji, když roztaje sníh a já konečně po dlouhé zimě můžu schovat zimní věci. Jsem spíše takový letní typ, mám raději vedra, než hrozné mrazy. Zároveň mi vadí, že je příroda po zimě taková bahnitá, ještě ošklivá. A plus je, že už se probouzí a co nevidět bude zase krásně zelená, takže je na co se těšit. :-)


4. JAKÁ JE TVÉ ZMĚNA NA JARNÍ ŠATNÍK
Nerada chodím s davem, takže neběžím hned do obchodu za novou jarní kolekcí nakoupit si to, co je teď nejvíce in. Přesto ale nakupování miluji, kupuji si obvykle to, co mě na první pohled zaujme a v čem se cítím dobře. Chystám určitě nové botky, nejlépe s klínkem a třeba něco hezkého v pastelových barvách? To ještě nevím, musí mi to padnout do oka. Určitě o tom bude nějaký článek, ale určitě ne ve formě „new in“ nebo „wishlist“. :-)





  • UMĚLKYNĚ 
Anne nádherně maluje a kreslí, je to prostě umělkyně. Na fotkách můžete vidět její úžasné výtvory, z kterých jde poznat, že má smysl pro detail a dává si na všem záležet. Moc její tvorbu obdivujeme a jak můžete vidět, je velice talentovaná!


5. JARNÍ INSPIRACE V MALOVÁNÍ + CO TĚ NA MALOVANÍ BAVÍ?
Inspirace pro mou tvorbu nikdy nezávisela na ročním období. Ale je fakt, že pro studijní kresby přírody jsou roční doby od jara do podzimu nejlepší. Můžu jít na rozkvetlou voňavou louku, sednout si do trávy a kreslit. Kreslit cokoliv. Studie květin, stromů, domů. V květnu naše třída jede na týden na Šumavu, kreslit a malovat. Na Plenér. Je to skvělé. A na podzim se fajn kreslí stromy bez listů! U malování se vždy báječně odreaguji. Všechny negativní emoce pomocí tužky/ štětce ventiluji do papíru nebo plátna. Je to skvělý pocit, jsem schopná pracovat i ve tři ráno, když mě zrovna "políbí múza".





6. SLOVO O NAŠEM BLOGU, SHRNUTÍ + RADY
První co jsem na Vašem blogu viděla, byly fotky věnované pro Lenny k 17. narozeninám. Říkala jsem si, jestli je vůbec možné, že takhle krásné holky chodí po světě. A ještě po ČR! A hned jsem si Vás zamilovala! Výtky ani rady žádné nemám. Moc Vám děkuji za rozhovor. :-)






  • AKTUÁLNĚ OBLÍBENÉ PÍSNIČKY
Anetka poslouchá různé styly hudby. V oblibě má zpěvačku Lady G. Zrovna písnišku You and I poslouchala při odpovídání (odepisovaní) na naše otázky.





  • BUĎ A NEBO
Závěrem si Anne musela vybrat vždy ze dvou možností jen jednu. Někdy to muselo být těžké, ale jde o to v rychlosti si zvolit co se k Vám nejvíc hodí. Tímto způsobem se dá hodně věcí rychle dozvědět. Co myslíte, zvládly byste si taky bez dlouhého přemýšlení vybrat?! ZKUSTE TO! :-) ..Takhle volila naše A. :-)


kraťasy   x     sukně
neonové barvy    x    jemné odstíny
gelové nehty     x    krátké nehty 
jehly       x    kecky
jaro             x     podzim
sladké    x     slané
    alko       x      nealko
sport    x    relax
   kudrny          x    rovné vlasy 
horory        x    komedie
introvert     x   extrovert
kytky     x   svíčky
cholerik     x   flegmatik
 vzory   x   pruhy
         párty                x   pohoda doma   ¨
bunda       x   kabátek
                    česká hudba         x    zahraniční hudební scéna
kočka  x     pes
tetování     x    piercing



  • NAŠE DÍKY
Úplným závěrem bychom chtěly Anetce moc poděkovat, že byla tak hodná a nechala se od nás vyslýchat. Moc se nám spolupráce s Tebou líbila. Vám ostatním děkujeme za přečtení celého postu až dokonce, snad Vám přišel dostatečně zajímavý! :-) 


Přidáváme ještě možnosti kde můžete Anet najít :

You Might Also Like

26 your comments

  1. super spracovaný rozhovor! 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc moc moc děkuji, dala jsem si trošku záležet a docela mi to i trvalo :-D

      Vymazat
  2. krásný rozhovor,moc se mi líbí to zpracování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé moc děkuji, byla to improvizace :-)

      Vymazat
  3. PECKA! :)) Holky, udělali jste mi vaším postem velikou radost! :) O to víc, když jde o rozhovor s Anetkou, moc milou holčinou, Andílkem na zemi!! :)) Pěkně zpracované, nejvíc se mi líbí poslední část, aneb "buď anebo"! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pááni, to mě teda nenapadlo, že tímto postem uděláme někomu radost! :-)
      MOC DĚKUJEM! :-)

      Vymazat
  4. Skvělej rozhovor! :) tak dobře propracovaný jsem ještě neviděla. Moc se Vám to holky povedlo :))) Anetka je skvělá holka, její blog mám ráda. Krásně maluje a líbí se mi její styl psaní. Je super, že jste si káply do noty.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo to jsme nadšený, že se Ti ten post tak líbí :-)
      MOC TI DĚKUJEM!!! :-)

      Vymazat
  5. parádní rozhovor!:)) slečna vypadá mile a překrásně kreslíí :))..

    OdpovědětVymazat
  6. Super rozhovor, Anne Richman znám a mám moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  7. rozhovor je hodně pěkně udělaný a navíc se sympatickou slečnou, jen tak dál ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) MOC DĚKUJEME, JSEŠ ZLATÍČKO :-)

      Vymazat
  8. Skvělý rozhovor :) doufám, že bude brzy další s někým jiným :)
    Anetku sleduji už nějakou chvíli a zamilovala jsem si ji během pár minut. Je strašně krásná a sympatická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu!
      ANO! ona je opravdu senzační :-) no určitě bude brzy nějaký další :-)

      Vymazat
  9. JO A HOLKY, VŮBEC BY NÁM NEVADILO, KDYBY NĚKDO OSLOVIL NÁS DVĚ K NĚJAKÝMU ROZHOVORU! :-P

    OdpovědětVymazat
  10. úžasný rozhovor s mojí oblíbenou Anne, skvělý... jentak dál :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný a zajímavě zpracovaný rozhovor! Vážně mě bavil! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow to jsem šťastná, že jsi to ocenila! :-))))*

      Vymazat
  12. Takové milé komentáře.. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: