,

LAKY A JINÉ PLETENCE

čtvrtek, dubna 26, 2012

Zdravím vás, moji milí :-) Právě jsem přišla ze školy a poslední hodinu jsme měly tělocvik, bylo to super, když je takové krásně slunečné počasí :-) Jak si užíváte vy? :-) Zítra je ve škole "poslední zvonění" a protože je můj milý maturant, tak to asi pěkně schytám.. no už se nemůžu dočkat, až budu smrdět octem a budu počmáraná rtěnkou :D A teď už k názvu příspěvku :-) Koupila jsem si nové laky ze Vše za 39,- jsou levné, ale prostě na ně nedám dopustit :-) dobře drží a mají hezké barvičky. Pořídila jsem si ještě pletené bolerko béžovozlaté barvy a delší šedé tričko s tříčtvrtečním rukávem. :-) Ještě k těm lakům .-) Chtěla jsem nějáký bílý, až jsem si koupila dva skoro stejné barvy, jeden je ale malinko do hnědooranžova, takže tak stejné zase nejsou :-) Teď mám na nehtech ten bělejší už od minulého pátku a pořád drží, divné, že? :-O Omrkněte fotky a já se budu těšit na komentáře. :-)



+ vrátila jsem se do dětských let, jak vidíte na fotce a koupila si žlutý balón :D


Pac a pusu
Lenny

You Might Also Like

15 your comments

  1. Ten lak je pekný ! jéé balón - staré časy :) :D

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) No, prostě jsem měla chuť si zahrát na malou holčíčku :-)

      Vymazat
  2. My měli poslední zvonění minulý pátek a bylo to super ;). Ten lak je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :-) Já se zároveň těším a bojím a nevím co z toho víc :D Díky, díky :-)

      Vymazat
  3. U nás bylo poslední zvonění minulé pondělí a to bylo něco. Maturanti všechny nemilosrdně zmáčeli octem a vodou.. pf to byl smrad po celé škole!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé.. to samé mě taky čeká a ještě mouka a různý smrady.. právě přemýšlím, co si mám vůbec vzít za oblečení :D asi pujdu v teplacích :D

      Vymazat
  4. Kabelka H&M zlatíčko. Mají jí tam asi sto let už :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem asi slepota slepá :D děkujuu moc, kočko ;-))

      Vymazat
  5. mockrát děkuji :-) a vydrží ! :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Bob Marley! Ach anó! To jste mě potěšily, moje drahé ladies...mluvím v množném čísle, i když vím, že jsi teď osamocená! Ale to se brzy změní a já se šííííleně těším na cestovatelské posty!
    Pusu...Vivi :-*

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: