, ,

LONDON EYE

pondělí, dubna 30, 2012

Zdravím Vás, první pořádný post o Londýně je tady,
Londýnské oko znáte snad všichni a když je někdo v Anglii měl by podle mě atrakci podstoupit, protože z 135m nad městem poskytne opravdu bezkonkurenční rozhled. London eye bylo zvoleno světově nejlepší turistickou atrakcí a nedivím se tomu. :-) Trošku mě mrzelo, že nám při vyhlídce krapet pršelo, ale i tak to bylo moc super. Snad nemáte strach z uzavřeného prostoru, nebo strach z výšek a až budete mít příležitost určitě London eye navštívíte.  




  • Dnes má Lenny se svým Tomem přesně rok a půl! 
  • Zítra vypukne naše v pořadí druhá GIVEAWAY!

You Might Also Like

29 your comments

  1. Moc hezké fotky na London Eye jsem byla a bylo to skvěle :) Těším se na další fotky miluju Londýn :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ti! :-) Neboj ještě jich bude spousta :-)

      Vymazat
  2. waw! hned by som tam sla! perfetkne fotky :) a necudujem sa ze prsalo, tam skoro stale :D :D super post!

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je pravda, ale stejně na to musím upozornit :-D děkuji mám radost, že se líbí :-)

      Vymazat
  3. Londýn je jedno z miest, ktoré určite chcem v svojom živote navštíviť a túto atrakciu rozhodne nevynechám :)

    lerosep.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsi hezky napsala, mám z toho radost! :-)

      Vymazat
  4. Zlatíčko udělala jsi krásné fotky! :*
    Muselo to být vážně perfektní..
    Lenny moc gratuluji ke krásnému číslu, my už máme tři roky. Utíká to.. :)
    Na GA se moc těším, papa pusu
    vaše Ančaaa :D♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* Moc děkuji, mám nějaké fotky od kamarádů, já jsme byla docela lína fotit! :-DD
      Bylo to senza, jen to počasí občas zlobilo.. :-)
      3 ROKY TO NENÍ NORMÁLNÍ!!!! :-D :-*
      TĚŠ SEEE :-) moc děkujem za koment lásko :-)

      Vymazat
  5. Krásný fotky! Kdybych se do Londýna jednou podívala, tak toto určitě nevynechám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc za pochvalu fotek! :-) To teda nevynechávej, stojí to i za ty peníze :-)

      Vymazat
  6. Londýn milujem ! je to tam krásne, raz by so tam chcela ísť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nebyla jsem tam, protože se bojím vejšek:D) Když jsem viděla ty fotky, možná jsem toho trochu litovala, jsem si jistá, že bych to přežila:D) Ale co už. Londýn je nejlepší)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ááá to je škoda, ale tak třeba někdy příště se odhodláš! :-) ale i tak ses to tam musela užít, Londýn je fakt super! :-)

      Vymazat
  8. Na London Eye jsem byla minulý rok a nikdy na to nezapomenu! Byl to po fotbale nejlepší zážitek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám radsot!! :-) Aspon jde vidět, že fakt nekacám! :-)

      Vymazat
  9. nádherné fotky :) určitě london eyes muselo být úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc! :-) Ano byla to parádička! :-)

      Vymazat
  10. Nice blog...
    I will follow your blog...
    Mery

    OdpovědětVymazat
  11. achich do Londýna bych se fakt chtěla jednou podívat :)) dávám taky follow, super blog, holky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme moc! :-) MÁME VELKOU RADOST!

      Vymazat
  12. Ahoj holky, do Londýna se chystám v červenci, ale na London eye určitě nepolezu. S přítelem máme strach z výšek :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O škodááá, tak aspoň, že strach máte oba a nebudete sei závidět, že tam jeden z vás byl a druhý ne! :-)

      Vymazat
  13. Já bych jela ihned...musím vymyslet nějaký výlet zase:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj vymysli něco! :-) jsem zvědavá! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: