MY FRIDAYS

sobota, dubna 14, 2012


Zdraví Vás DIA! :-)
Jaký byl Váš pátek TŘINÁCTÉHO? Snad se Vám nic strašnýho nestalo. To já jsem po dlouhé době zaspala do školy a zůstala doma! Takže jsem to mohla svést na proklaté datum :-D JUCH! Večer jsem šla makat za bar do HAVANU klubu tady u nás. Je to místo, kam chodí snad většina mladých lidí z okolí. Dělám tam většinou skoro každý pátek, je to moje brigádka. A CO VY? -NA KTERÉ STRANĚ BARU STOJÍTE? Doufám, že na té správné (která to je, to ale sama nevím :-D) Teď jen malušká ukázka z pátečního večera. Jo a jinak jsem spala jen čtyři hodiny, protože jsem ráno musela zase na nohy, ale o tom až zase příště...BYE, BYE!



¨

You Might Also Like

16 your comments

  1. Možná bych měla být na druhé straně baru, když by tam byl pohledný kolega ;-)

    Jaký koktejl je nejlepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je možná pravda! :-D
      Já mám nejradši MOJITO :-)

      Vymazat
  2. A že ti to tam sluší, Dio :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj , pozývam ta na moju giveaway :)

    http://veronika-life-in-picture.blogspot.com/p/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. prva fotka nema chyby :D a tesim sa uz na dalsi post (bye bye :D )

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D DÍKY, JE TO JEN TAKOVÁ SRANDA :-)

      Vymazat
  5. skvělé fotky,ta první fotka je úplně dokonalá! :D :)



    PS: Zvu vás na svou giveaway o parfémy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky, a za pozvaní taky děkujeme moc !!

      Vymazat
  6. the pants look so comfortable! Where are the from?

    Love Carola
    PS: maybe you wanna take part: DIESEL GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. první fotka je boží :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna dnes jsem seděla u baru a popíjela neperlivou vodu (ano jsem suchar.) :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: