,

NAKRKLEJ CHAMLEJÓN

čtvrtek, dubna 12, 2012

Ahoj tady Dia, přeji hezký den! :-)
Napadlo nás s přítelem, že po úspěšném postu s jeho fretkou (ZDE) nafotíme taky jeho chameleona Jerryho. Jenže, co se nestalo! Ta sviňák se nakrkl a schoval se do terárka úplně dozadu, za pár dní to udělal zase a dnes, když jsme ho už fakt chtěli vyfotit bezpodmínečně, tak se dokonce i nafoukl a syčel!!! :-O :-D ..Dřív to byl strašnej milouš a vždy hned lezl z terárka na ruku a lozil po mně. Bohužel v poslední době má špatnou náladu a asi se zlobí na přítele, že mu takovou dobu nespravil lampičku v terárku. :-D No jo i zvířata mají nálady a tato potvůrka je jinak strašně super. Krmí se živejma kobylkama, cvrčkama a červíkama a podobným hnusem :-D Hlavně je sranda jak vždy vystřeluje jazyk, to byste se divily jak to zvlaštně vypadá ! :-O Každý den se mu vodou vystříká terárko a jinak je nenáročný a krásně netypický mazlíček.

  • Sečteno podtrženo, v tomto postu uvidíte bohužel fotky naštvaného a nafouklého chameleona Jerryho.Teď otázky pro Vás: 


 Máte rády terárkový zvířátka?/ Co říkáte na Jerryho?/ Bojíte se a nebo štítíte snad? 













+BONUS  ( krásny a obvyklý Jerryho úsměv, když má dobrou náladu :-* )








You Might Also Like

32 your comments

  1. Jéé, ten je roztomilej! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky, to mám radost, že se aspoň tobě líbí! :-*

      Vymazat
  2. posledná fotka zlatá :) ja by som asi aj tak mala strach :D a neodvážila by som sa chovať takéto neobvyklé zvieratko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No máš pravdu, že tady je strašidelnej, jak se mračí

      Vymazat
  3. Moja kamarátka má tiež toto čudo :D Ja sa ho strašne bojím :) Ale inak je veľmi krásny :)

    OdpovědětVymazat
  4. pani! tej je krasny :) ja nemam nic v akvariu ani terariu ani nikde len psika :) :D a nehnusi sa mi to a ani sa toho nebojim :) a jerry je uzastny :)

    http://zivotvosvete.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji, to mě potěšilo, taky mám psejčka :-) Někdy o něm taky udělám nějakej příspěvek z procházky :-)

      Vymazat
  5. vyzerá ako ten z rozprávky - Tangled 8D
    zlatý je, ale doma by som ho asi nemala 8D ja len z dialky obdivujem takéto 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no já bych ho doma asi taky nechtěla, asi! :)

      Vymazat
  6. To je krásný. :) Líbí se mi, ale asi bych si ho nepořídila. Mně se přece jen osvědčilo, že nejlepší přítel člověka je pes. :)

    Nat

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je nádhernej, na tý poslední fotce mu to moc sluší!:-D Jj, já mám tyhle zvířatka ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WOW, tak to je super!
      TO MÁM RADOST! :-)

      Vymazat
  8. Adorable photos :D Your blog's design is amazing!

    Lia
    theperksofbeingagirlygirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. je krásnej:) a mě se právě taková zvířata líbí

    OdpovědětVymazat
  10. Ten úsměv je fakt bezkonkurenční. :D Chameleona bych fakt doma mít nemohla. Bála bych se ho! :D Ale fotky jsou nádherný. :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu fotek, jinak taky se vším souhlasím s tebou :-D

      Vymazat
  11. džery je boží kůl bój co určitě sbalí každou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D když se usměje, tak to máš pravdu!

      Vymazat
  12. haha na té poslední fotce je fešácký :D možná bych si ho i pohladila :)
    Jednoho takového, akorát asi většího mají v jedné kavárně u nás a je mi ho hrozně líto :( je tam zavřený pořád sám a má větve strašně vysoko a pořád z nich padá.. takové věci nerada vidím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha tyjo, chudák to mi ho je taky líto, za tady tímhle pořád lozím já! :-D

      Vymazat
  13. Já chci taky domů takovýho krasavce! Super je...:-))
    A vůbec tenhle blog vypadá hrozně fajn, dávám follow a budu ráda, když se i vy přidáte ke mě.
    Jdu číst dál a dál..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůů to jsme moc rády, jasně že se taky přidáme! :-*

      Vymazat
  14. Jerry je frajer. Doma mazlíčka nemáme, ale podporujeme ho v jedné školce a sice Bohdanku, Agamu Vousatou. Je taky tak zábavná a začíná napodobovat pohyby dětí. Zábavný blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to musí bejt moc super, taková ochota se cení, děkujeme za sledování! :-*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: