NÁUŠKY FAVORITKY

pátek, dubna 06, 2012

HI DOLLS! Na dnešek jsem připravily post o našich náušnicích - favoritkách. Je to první příspěvek o oblíbených doplňcích/špercích, třeba uděláme pokračování,.. máme? -CO MYSLÍTE? :-) Každá z Vás má určitě taky takové favoritky. Tak schválně teď mrkněte na ty naše a napište, které se líbí a nelíbí Vám ;-) MRKNĚTE SEM! (Dianiny milované náušnice z fima)

OBLÍBENÉ NÁUŠNICE (DIA)

  • Rádoby omlácené náušnice tvaru peace z Lindexu od kámošky Terky
  • Lehké perleťové náušnice z Takka, velice křehké
  • Přírodní perličky, velice náchylné na všechno (dárek od bratra)
  • Paví oka, velké nápadné (docela těžké) náušnice Philip russel
  • Nejoblíbenější náušnice z Orsay 






OBLÍBENÉ NÁUŠNICE (LENNY)

  • Náušničky s kamínky Swarovski, dárek od přítele  
      Následuje sérka naušnic z obchodu s bižuterií v našem městě
  • Výrazné černé nášnice, slavnostnější
  • Lehké fialově zdobené náušnice k vyčesaným vlasům
  • Nejvíc oblíbené a nošené "perly" ve více barvách 



You Might Also Like

41 your comments

  1. ja nemám veľmi rada veľké náušnice, lebo mi ťahajú uši, je mi to nepríjemné, takže vlastne nenosím už ani kruhy 8D skôr také menšia strieborné alebo Swarovsky čo som dostala 8) ale máte peknú zbierku 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha aha, no já taky někdy velmi ráda naušnice vynechám.. a každej se pak ptá: "KDE MÁŠ NAUŠNICE?" :-DDD
      tak si je teda obšas někdy vezmu ;-)
      moc ti děkujem za koment! :-)

      Vymazat
  2. Pekné všetky :)

    http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. tie male gulate s trblietkami su absolutne top, svieže a zaroven vintage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano a na uších vypadají super! :-)
      dík

      Vymazat
  4. ja mám veľmi málo náušníc, nenosím ich moc často.. ale keď už, tak klasické perličky, alebo obyčajné čierne ďobky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pravda je, že někdy udělají větší dojem i ty menší náušnice :-)
      díky za názor :-*

      Vymazat
  5. No tak to je super článek!! :) Jste doopravdy hodně, hodně skvělé ;) Pamatuju si, když jste okomentovaly můj dřívější blog, když jste začínaly a teď tyjo, velký pokrok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D WOW TAK TO TI MOC DĚKUJEM!
      my už si to teda ani moc nepamatuje, jsme rádym že to píšeš
      MOC NÁS TO POTĚŠILOOOO! :-*

      Vymazat
  6. Některé jsou moc pěkné:))

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny jsou krásné, nejvíce se mi líbí ta paví pera a ty fialkové kruhy. Já mám spíš menší náušnice, miluju barevné pecičky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj barevný pecičky musej bejt taky príma!
      moc to děkujem za komentář a názor!:-)

      Vymazat
  8. Páni, moc krásný. :) Jsem skoro úchyl na náušnice, takže se mi líbí všechny co tu jsou a chápu, proč je máte rády. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty paví oka jsou dokonalé! :)) Já teď moc náušnice nenosím, ale vlastním jich okolo 300 párů. :DD A pořád dokola si kupuju další. :D

    Nat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D wow tak to trošku závidím!!!
      :-DDDDD
      jinak moc díly

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. I se mi nejlepe zaostrovaly pri foceni :D
      Dik dik

      Vymazat
  11. Krásný jsou všechny, ale swarovski je swarovski :) :D

    OdpovědětVymazat
  12. zaujimave, ze vsetky vase oblubene nausnice su visiace : )
    ja mam najradsej len take, co sa zapichnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, no vidis, to nas nenapadlo!
      asi jsme vybíraly jsem ti vyraznejsi +mám jedny malinky růžičky se SIXU a jednu jsem ztratila ..achjo to byly moje nej náušnice od přítele!

      Vymazat
  13. všechny jsou nádherné! :)) ..to jsou ty chvilky, kdy jsem fakt naštvaná/smutná, že naušnice nemůžu nosit.. i když ono je to možná lepší, protože jinak bych nedělala nic jinýho, než si je kupovala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D za chvilku bys byla zbankrotoval ;-)

      Vymazat
  14. všetky náušničky sú absolútne perfektné ! :) ale aj tak sú podľa mňa najkrajšie 4. té zhora :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, ty mám taky ráda a hodně toho zatím vydržely :-)

      Vymazat
  15. Všechny naušničky jsou skvělé.! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow tak to děkujem, asi máme stejný vkus jako ty :-)

      Vymazat
  16. Haha :D náušnice - moje úchylka!! Kdybych je pořád neztrácela, měla bych jich už pěknou sbírku. To je taky jeden z důvodu, proč u mě nikdo nenajde zlaté nebo stříbrné náušnice, hned bych je ztratila a to bych si neodpustila, takže nakupuji výhradně v Takku, Orsay, apod.. Vtipné na tom je, že mám alergii (nebo něco na ten způsob) na bižuterii :D
    Mám stejné náušnice jako Dia (poslední z Orsay) akorát fialové :) jsou úžasné!!

    OdpovědětVymazat
  17. Heleďme se, krasavice ode mě :P

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: