NEXT NEW SHOES

pondělí, dubna 09, 2012

Zdravíme všechny naše čtenářky i čtenáře,
v prvé řadě musíme poděkovat, že naše návštěvnost přesáhla 10 000! Včera jsme nakoukly na blog a tohle krásné číslo bylo pro nás překvapením! ♥ DĚKUJEME VÁM ZA VAŠI PŘÍZEŇ! 


a teď už k postu..
DIA - V sobotu jsme jeli s přítelem nakupovat. (Potkali jsme na silnici celý zástup motorkářů, ale to je zas jiná story :-D) Potřebovali jsme si už nutně koupit další nové boty (Teda spíš já jsem to chtěla :-D ). Možná mám malou úchylku na boty, ale to má určitě každá holka, no ne? :-D Tentokrát jsem si musela koupit pořádné pevné boty na výlety po Anglii (jedu tam za dva týdny). 


  • Narazila jsem na úžasné adidasky, které byly navíc zlevněny z 2500,- na půlku!!! Moc se mi líbily, tak jsem neváhala. Navíc světlé vzory neonově svítí ve tmě, což jsem zjistila až úplnou náhodou :-D 
  • No a znáte to, jedny nestačily a v CCC jsem objevila ještě další botky, které mi padly do oka. Byly to kytičkovaný balerínky na tkaničku.
  • Poslední botky jsou lepší černé koženkové kecky, které jsem už dlouho chtěla, abych je mohla střídat s botama na podpatku ZDE. 





  • TAK JAK SE VÁM LÍBÍ/NELÍBÍ? /  OBROVSKOU RADOST MI UDĚLÁTE, KDYŽ MI BOTKY POCHVÁLÍTE,
    ALE PŘIJÍMÁM I KRITIKU! :-D




    • Musím se pochlubit, že jsem donutila i přítele si jedny nové boty koupit :-D



    You Might Also Like

    40 your comments

    1. Adidasky se mi většinou nelíbí, ale tyto vypadají moc pěkně :-)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. moc děkuji, jsou to moje první adidasky v takovémto stylu:-)

        Vymazat
    2. adidasy su super. v A3 sport u nas su tiez zlacnene na fakt dobru cenu a aj ked si myslim, ze v mojom veku by som mala od vzorov upustit, som fakt nalomená

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. jj taky je mam z A3 sportu :-)
        nééé vrozy můžeš mít v jakým chceš věku, neboj se toho! :-)

        Vymazat
    3. Ty pritelovy a ty tvoje cerne jsou krasny

      OdpovědětVymazat
    4. Mám strašnou chuť nakupovat botičky. :D Ty adidasky vypadají krásně. :D :))

      without-nickname.blogspot.com

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. děkuji moc!
        to mám radost, že v tom nejsem sama! :-D

        Vymazat
    5. Líbej se mě všecky botky i přítelovi, jen na ty adidasky bych si já osobně vybrala jiné, ale to je věc vkusu :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. MOC DĚKUJI i za přítele :-)
        NO jasný, každý má jiný styl a vkus.. :-)
        děkuji za názor a komentář :-)*

        Vymazat
    6. mě se strašně líbí ty kytičkovaný! až pojedem do Brna, tak se po nich určitě podívám, taky potřebuju nutně nový boty :D.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. každá potřebujeme nutně nové boty! :-DDD
        jj mrkni na ně byly jen za 300,- :-)

        Vymazat
    7. Tak ty kytičkovaný jsou krásný :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. :-) moc děkuji, až bude tepleji půjdu je vyvenčit :-)

        Vymazat
    8. Podobné kytičkované jsem si nedávno pořídila z outletu za dvě stovky! No nekupto, že jo :D jsou skvělé!

      OdpovědětVymazat
    9. Gratuluju, to je fakt krásné kulaté číslo ;) Botky jsou pěkné ;)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. :-) moc děkujemeeeeee! JSME Z TOHO ŠŤASTNÝ!

        Vymazat
    10. ty kytičkový jsou nejlepší! :))

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. DĚKUJI, mám radost, že se líbí! :-)

        Vymazat
    11. Já na tenisky teda moc nejsem, ale ty kytičkovaný jsou dokonalý!!!

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. moc děkuji, já jsem teď musela přesídlit na sportovnější styl :-)

        Vymazat
    12. botky v autě jsou opravdu boží :D

      OdpovědětVymazat
    13. Moje milá, s tím prošlápneš Anglii a nožka bolet nebude. Pěkné úlovky, hlavně ty květinkové jsou božské!:)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. JEJDAMANE, uplně jsem se lekla, že píšeš BOLET BUDE! :-D
        ufff, moc díky..
        Budou mi na boty lítat včely :-D

        Vymazat
    14. Závidím ti jako, já taky nějaké potřebuju, ale hold koupit boty je pro mě ten nejtěžší úkol 8-)
      A Honzinovi jsi dobře vybrala! :D Budete krásně sladění 3 proužky a fajfka :D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. :-D no teĎka valíme do sportovna, viš co :-D

        Vymazat
    15. Úplně stejné Nike akorát v bílé, měl i můj milý, jsou to hodně oblíbené boty, akorát jsme zjistili, že vydrží maximálně půl roku :( po nich si koupil na zkoušku Pumy a už je má přes rok a jsou pořád ve skvělém stavu (a to je nosí denně).
      Jinak sis koupila moc pěkné balerínky :) na kecky se taky chystám, jen na trošku jiné a pořád nevím jestli seženu přesně takové jaké chci :) snad jo.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. jejda, to mu asi ani nereknu..protoze byly docela drahy :-D
        no jako nikdy asi nesezenem presne to, co chcem, ale vždycky narazíme na něco, co se nám líbí :-D

        Vymazat
      2. No tak uvidime, jak dlouho vydrzi. Etnies nebo DC mi vydrzi vzdy tak 2-3 roky kazdodenniho noseni.

        Vymazat
      3. :-D ty jseš taky všude, cooo? :--P

        Vymazat
    16. Botky su super a tie adidasky uplne najviac :) . Nech sa ti v nich super botkaaa...

      OdpovědětVymazat
    17. Ády se mi líbí nejvíc. Ještě se jim tak říká jako před 20 lety? asi ne, že? Černé jsou zase praktické.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. :-D no říkat se jim může jakkoliv, moc děkuji! :-)

        Vymazat

    FOLLOW ME

    BLOG Archive

    Contact form

    Jméno:

    Email:

    Zpráva: