,

OH, HAPPY DAY

středa, dubna 04, 2012

AHOJ všem :-) Ve včerejším příspěvku jsme zmínily, že jsme si včera udělaly radost mininákupy :-) Koupily jsme si každá květovaný šál, Dia si koupila lak v barvě, který už dlouho chtěla a tříčtvrťáky na cvičení. Lenču okouzlily černé boty na jehle a taky si pořídila nový kousek spodního prádla ;-) Hlavně omrkněte naše happytimeovské fotky :D Po dlouhé době jsme zase super zablbly. :-) A jak se máte? Takhle na začátku prázdnin, které určitě zase strašně utečou.. :-(




You Might Also Like

29 your comments

  1. Úžasné fotky! :)) Sluší vám to, holky a pořídily jste super věci:)

    OdpovědětVymazat
  2. dobře jste nakoupili :). Jste krásný! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSME ROZENÉ NÁKUPČÍ :D
      děkujeme moc!

      Vymazat
  3. jůůů, taky chci na nákupy!!! :) jste skvělí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no už nás to už potřebovalo nákupyyyy

      Vymazat
  4. Lak na nehty, co jste pořídili, je vážně moc prima! Mám také jeden ve stejné barvě, jen jiné značky. (SHE) Můžu ho jen doporučit! Barevně se mi moc líbí :))
    Ell.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ikdyž jsem antiTALENT na lakování nehtů, tak se mi fakt líbila barva, podobný odstín má avon A TEN JE JEŠTĚ HEZČÍ!

      Vymazat
    2. Vážně? Mrknu se, děkuji za tip. :) Barvička je skvělá, taková jemná, nekřiklavá a hodí se téměř ke všemu, že? :)

      Vymazat
    3. jj já si právě moc netroufnu do výraznejch laků.
      A tohle je přesně řešení!!!
      Určitě by se Ti ten z AVONU líbíl!
      Děkuji za komentáře! :-*

      Vymazat
    4. Já právě také ne. Vyhovují mi tyhle krémové barvy. A zároveň jsem si na laky tak zvykla, že když nějaký na rukou nemám, tak jsem nesvá. :)
      Také děkuji za komentář! :))*

      Vymazat
    5. NO MY BUDEME STEJNÁ KREVNÍ SKUPINA! :-)*

      Vymazat
    6. Tak to mě těší! :))

      Vymazat
  5. dakujem,pekny nakup a paci sa mi vas blog je hrozne zlaty:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee to ty jsi moc zlatá, děkujem TI!

      Vymazat
  6. ste zlaté
    a ty botky sou boží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A TO JSI JE NEVIDĚLA ŽIVĚ! :-)
      na nohou vypadají báječně! :-)

      Vymazat
  7. super fotky 8) aj ja chcem ísť nakupovať! 8D

    OdpovědětVymazat
  8. Jste krásné! :) A ty šátky jsou naprosto skvělé. :))

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme moc!
      dokonce na ty šátky měli 50% slevu! JUCH :-)

      Vymazat
  9. Skvělé fotky! A ty šátky a botky.. úžasné!:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: