,

PRÁZDNINOVÝ RANDOM

pondělí, dubna 09, 2012

Přejeme Vám  !!!KRÁSNÉ VELIKONOCE !!!
  • Mrkněte na Velikonočně-prázdninový random, který vytvořila Dia :-)
  • Fotky jsou z průběhu celých prázdnin (výlety, nákupy, jídlo,Velikonoce,..)




You Might Also Like

42 your comments

  1. Nádherný fotky! Mňam pringles!!:-)
    Hezké Velikonoce i Vám!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC MOC DÍKY! :-)
      jojo už jsem je šíleně dlouho nejedla :-O tak to byla mňamka!
      I TOBĚ A DÍKY! :-*

      Vymazat
  2. Pringles ♥ ty už jsem neměla.. :D
    Moc pěkný fotky, veselý :))
    a ty růže, ach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nápodobně! :-)
      Moc jsi mě potěšila, děkuji :-)

      Vymazat
  3. nádherný lak! co to je za barvičku??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to světle růžovej lak z avonu, je to super odstín a vypadá senzačně, akorát já už ten lak mám asi 128let a je uz takovej jetej. ALE TED JSEM SI UDELAL SUPER NEHTY, mozna o tom udelam post! :-)
      díky za připomenutí

      Vymazat
  4. moc pěkné fotky ;) závidím ti ty růže! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji! :-) to musím uznat, že je co závidět! :-)

      Vymazat
  5. Ale, tak jste přeci jen upekly? :)
    Závidím vám, že na bazénku nikdo nebyl! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D NO ALE POTOM tam byli maličký děti a my museli do plaveckýho :-D

      Vymazat
  6. ty fotky jsou naprosto úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee děkuji, to jsem teda nečekala :-*

      Vymazat
  7. krásné fotky :) opravdu povedené
    A s tím koláčem (na 3 fotce) jste mi udělaly hrozné chutě!! Úplně mi připomněl strouhaný koláč, který pečeme doma, je můj nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow děkuji tohle je desert jménem Hana :-)
      moc ti děkuji :-)

      Vymazat
  8. Super fotky! Je vidět, že jste si prázdniny docela užily:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ANO DĚLALA JSEM CO JSEM MOHLA :-)
      díky moc :-)

      Vymazat
  9. úžasný blog a jsem váš nový follower)) budu ráda, když se podíváte tak na můj blog)

    OdpovědětVymazat
  10. krasne fotky :)

    dominikamurnikova@gmail.com
    http://zivotvosvete.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Bezva random ;) dobrý výběr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky, mám radost, že se zalíbíl

      Vymazat
  12. ta kytica ruzi je uzasna!! a adidasky som tusim v takomto prevedeni ani nevidela...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no aspoň teď UŽ JSI JE VIDĚLA! :-)
      DĚKUJI ZA RŮŽE! :-))

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: