ROSES (part 2)

středa, dubna 18, 2012

Dia zdraví všechny co čtou náš blog! :-) 
Dneska Vám přináším malou ochutnávku toho, jak pokračuje vývoj 50ti růži co jsem dostala od nejhodnějšího bojfrendíka .(KDO ZAPOMNĚL AŤ KLIKNE SEM!!!) Jak uvidíte na fotce, dnes už se všechny růže pěkně suší a já se moc těším se až si z nich udělám kytici sušených růži - TO PROSTĚ ZBOŽŇUJI! Je to můj zvyk, že každou růži co dostanu si nechám usušit na památku. :-)  Děláte to doufám taky tak? :-D -nebo jste ujetí na něco podobného?) Sušené růže mám možná i radši než živé, no trošku přeháním, ale vážně mě baví ten "rituál" než dojde na kytku, která pak slouží jako krásná dekorace. MĚJTE SE KRÁSNĚ a za nějaký čas čekejte post o kytici sušených růží!! :-P 



You Might Also Like

27 your comments

  1. moje sestra je taky suší a možná proto to nemám v oblibě, protože toho máme plný barák :D
    Já mám radši živé květiny :) a dokonce jsem někde četla, že mrtvé květiny(ty usušené)vytváří v bytě špatnou energii a že by se měly raději vyhodit. ALE uznávám, že máš k té květině určitý vztah a že vždy když se na ni potom podíváš, vzpomeneš si, jak Ti Tvůj přítel donesl obrovskou kytici růží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my jsme na to s mamkou obě újezdy mame rady všechno suseny i obili okrasnou trávu, jeřabiny, mak, ... Tak toho máme doma taky dost :) miluju i levanduli strasne :)
      Diky za koment!!

      Vymazat
  2. Taky se mi líbí je mít na památku usušené. :) I když bych byla nejradši, kdyby byly živé pořád a nikdy nezvadly. :D

    Nat

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle úplně chápu, taky pořád někde suším růže, po celém domě jich máme strašné množství a asi mě to nikdy neomrzí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, to mám radost ze v tom jedem spolu, potěšilo me to!

      Vymazat
  4. Prodej originálních šperků za levné ceny jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Super! :) někdy bych chtěla takový puget dostat:D

    OdpovědětVymazat
  6. awesome photos :)

    wesearchingforthefuckingperfectworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně že se takováhle kytice musí usušit!!!Neudělala bych nic jiného:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsme na tom stejně. :D Taky si všechny růže suším. Ale kytičky moc nedostávám, takže mám jen asi 8 růžiček. Jsou to stejně nejhezčí dekorace! :D :))

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i tak je to super, ze v tom nejsem sama!:))

      Vymazat
  9. To je jak já s mými 18 na 18 :D

    OdpovědětVymazat
  10. Milé ladies,
    to se ví, že něco tak dokonale růžového jako váš pugét se nesmí nikdy (nikdy, nikdy, nikdy) vyhodit! Jen sušte! ;-)
    Já jsem ulítlá na ... je to asi tisíc věcí...tak jednu za všechny: schovávám si obaly od roztomilých čokoládeka a lepím si je do sešitu Moleskine ;-). Cvrnklá! ;-)
    Líbá vás vaše Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme moc! Jako tesim se moc na vyslednou kytici :)

      Vymazat
  11. Tak se mi zdá, že komentář bez chyby dneska nenapíšu, ale vy mi rozumíte ;-). Tak aspoň dodám, že váš blog má ještě větší šmrnc, než když jsem na vás před nějakým tím týdnem (měsícem) narazila, šikulky jste!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to moc dekujem, od tebe to moc potesi!!!!

      Vymazat
  12. Prodej originálních šperků za levné ceny jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. také růže suším, protože aspoň dlouho vydrží ;) kdybych je nechala normálně bez usušení, tak mi tak dlouho vážně nevydrží ;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: