RŮŽENKA

čtvrtek, dubna 05, 2012

Takhle krásně mě dnes překvapil můj přítel!

 50 DOKONALÝCH RŮŽÍ!!! 

Nemám slov, snad jen ...JENI, MILUJI TĚ!










You Might Also Like

50 your comments

  1. Nádherné růže :)*.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. jeee uzasne nieco :) takeho priatela by si priala kazda..aspon ja urcite :P

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je nádhera! :)) Myslím, že každá z nás čtenářek teď sedí před monitorem, usmívá se a tiše závidí! :) Ať Ti to s přítelem dlouho vydrží, Růženko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám radost, že se líbí! :-) MOCKRÁT DĚKUJI

      Vymazat
  4. Nádhernééé ! Určite dostal aj on veľkú odmenu :D

    OdpovědětVymazat
  5. jej krásne a pristane ti to s nimi :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DĚKUJI, ale jsem odmalovaná, nemám udělaný vlasy (jeli jsme potom totiž na plavání)

      Vymazat
  6. Tak ty jsou nádherné! :)
    A trocha černého humoru...Co provedl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PRÁVĚŽĚ VŮBEC NIC NEPROVEDL, je totiž nejhodnější na světě a bylo to překvápko :-)

      Vymazat
  7. krásne:) nieco oslavujete ci ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naopak, tím víc mě to udivuje NIC NESLAVÍME :-)
      JEN ŽE SE MÁME <3

      Vymazat
  8. najlepsieho priatela mas :)!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. To ani nepotřebuje komentář.
    <3

    OdpovědětVymazat
  10. o môj boh to je krása!!!!!!!!!! 8_) závidím ti 8*)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné..to by mně ten můj určitě nekoupil. :D:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem to taky vůbec nečekala, takže nezoufej! :-);-)

      Vymazat
  12. Beautiful flowers!

    xx Romy

    http://stories-of-a-student.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, přítel je romantik... Závidím ;)

    OdpovědětVymazat
  14. ty jsou nádherné! :)) nemam slov..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys je videla zive, to by byla,vetsi pecka važne :) a dekuji

      Vymazat
  15. nádherná kytica ! :) nech vám to spolu dlho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  16. týjo!!! závidím!! :) :) krása! :)
    to tričko jsem si ještě nekoupila :D jen jsem psala, že chci poradit, které si mám koupit :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To prvn,
      jsem to tam zapomnela dopsat :) :D
      A moc dik

      Vymazat
  17. Tak tvého přítele ti akt začnu závidět! :D To musel vykrást květinářství tyjo.:D Je to od něho strašně krááásné. :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no máš proč závidět je na mě moc hodný

      Vymazat
  18. Kráásna..ja som dostala 12 ruží a z toho som už bola mimo ale 50 ruží..hm závidím ! :)

    OdpovědětVymazat
  19. 50 růži? :o no tak to je od něj nádherný! to je lásky, to je lásky :)) přeju vám to:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano doopravdy 50 taky jsem z toho ještě paf! :-D
      děkujeme ti moc

      Vymazat
  20. Tyjo, tak z toho bych měla taky ohromnou radost!:)

    mymagic-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. myslím, že toho svého dokopu :D nebo mu pošlu odkaz na tento článek, aby si z Tvého přítele vzal příklad.. ale je pravda, že si nemůžu stěžovat. Zrovna nedávno mi koupil Hyacint a i když to byla první květina, kterou mi po 3 letech dal, tak nevadí, protože mě neustále překvapuje něčím jiným :)
    Jinak opravdu nádherný růžičky a hned 50 - wow!!
    Toho chlapce si važ :) krásné, krásné, krásné ♥ Přeji Vám to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDDD
      začátek mě dostal, ale kdybys byla v Tvé situaci aby bych reagovala stejneě! :-)
      MOCKRÁT TI DĚKUJI! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: