SHOPPING

úterý, dubna 24, 2012

Ahoj nejmilejší čtenářky a čtenářové :-) Včera a dnes jsem si vyšla pro pár nových kousků kosmetiky a botičky na nožičky, které jsem měla už dávno vyhlédnuté :-) Nutně jsem potřebovala hnědou tušku na očka a hlavně korektor, ale samozřejmě jsem si pořídila i další věcičky, kterým jsem neodolala. :-)

  • Máte s něčím z vybraných věcí zkušenost? 
  • Popadla vás taky ESSENCE mánie?  


  1. korektor, bez kterého nedám ani ránu - 50 Kč
  2. zaujmul mě na první pohled, lesk téhle barvy ještě nemám, protože mám dost tmavé rty, ale potěšil mě a vypadá super :-) - 50 Kč
  3. kajalová tužka - odstín TEDDY :-) nejlepší tužka, nádherné maluje a ta barva je dokonalá :-) - 30Kč 
  4. bílé stíny, ty se vždycky hodí - 40 Kč 

Krásný večer a následující den přeje Lenny  


You Might Also Like

22 your comments

  1. ty botky vypadají úžasně. kde jsi je koupila??

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju, jsou moc pohodlné :-) stály jen 250 Kč a koupila jsem je u nás v jedné levnější obuvi, kde se dají sem, tam sehnat i slušné věci - značka Sisicode :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mno já teda nemám zkušenost s žádnou s těhlech věcí , ale už se moc těším na recenze ! :) Jinak krásný balerínky můžu se zeptat odkud je máš ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budou :-) No botky, jsou z jedné naší obuvi, která je bohužel jen v Jevíčku a Litomyšli, ale myslím, že by se daly sehnat i v jiných levnějších obuvích :-)

      Vymazat
  4. Ty boty se mí líbí, jednoduché, užasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, chtěla jsem právě nějáké jednoduché balerínky, které se ke všemu hodí :-)

      Vymazat
  5. ten korektor vyzerá veľmi kvalitne :) vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  6. :-) je to nejlepší korektor, který jsem kdy měla :-) krásně se roztírá a nedělá žádně oranžové fleky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Essence mánie, přesně :) Bílé stíny mám taky a botky vypadají super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuju moc ;-) bílé stíny nemůžou chybět :-)

      Vymazat
  8. essence mania mě nepřepadla, neboť mám dokonalou prevenci - být celoročně švorc, chacháá (nebo aspoň já si tak připadám) ale věci jsou to strašně super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nejsem zrovna nejbohatší :D ale jelikož je to kosmetika celkem levná, tak si někdy něco super koupím :-)

      Vymazat
  9. Essence nikdy nezklame! Ten lesk mám tuším taky :) A boty jsou supr, taky nějaký potřebuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou od Sedláčka, dlouhou jsem si tam nic nevybrala, ale tyhle vypadaly dobře :-) Vždycky jdu do lékarny a všechno jim to tam vyberu :D

      Vymazat
  10. Já mám laky a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky jsou fajn, hlavně dlouho vydrží :-)

      Vymazat
  11. A ty moje balerínky mám od stejné značky.. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: