,

SVITAVSKÝ DÝCHÁNEK

neděle, dubna 15, 2012

VELKÉ AHOJ VŠEM ČTENÁŘKÁCH I ČTENÁŘŮM!
(Dia)

Mojí sobotní náplní bylo brzo vstávat a nasednout do mikrobusu (naplněného hereckým souborem mladších žáků), který mě (nás všechny) zavezl na krajskou přehlídku dětského divadla Pardubického kraje. Jela jsem pouze jako doprovod a pomocná ruka, protože už patřím do vyšší kategorie studentů, kteří hráli v březnu (můžete vidět !ZDE!). Divadlo mě moc zajímá, mlaďoši hráli skvěle a musím uznat, že to byl příjemně strávený čas! 

Také máte rádi divadelní představení? / Nebo dáte radši přednost kinu? / Neláká Vás taky si v něčem zahrát?

 Histericky Historicky první fotka s "oranžádou", která je mladší, ale vyšší jak já! 
 Dětičky se ventilovaly se svými názory na sdělovací tabule
 Čupr označení dvířek do soukromé šatny
 Moje zrcadlení v minutě času
 Jevištní snímek těsně předvýstupní
  Spolek anonimních alkoholiků Soubor ZJEV Jevíčko (mladší) 




You Might Also Like

28 your comments

  1. Zaujal mě nadpis "Svitavský dýchanek" konečně taky někdo nedaleko :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta první fotka je nejlepší! jinak moc hezké story ;-)
    tvá oranžáda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tento komentář mě potěšil nejvíc! :-)
      DÍKY ;)

      Vymazat
  3. Taky mě překvapilo že je to kousek od nás ;) Svitavy

    OdpovědětVymazat
  4. Divadlo mám moc ráda a dřív jsem snila o tom že budu herečka, nějak se to nepovedlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem se taky snažila dostat se na konzervatoř, ale asi málo

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí, že ještě někdo z mladých lidí dovede takto hezky a užitečně trávit čas. Milý příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  6. Divadlo mám ráda, hlavně když jdem se školou:D:) Kino je ale lepší, přiznávám:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my se školou jeden ve čtvrtek :-)
      no a kino máme taky rády, to snad všichni :-)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Najednou samí svitaváci :D musíme někdy dát spich :D

      Vymazat
    2. jj taky koukám :-D
      no jako my to máme od Svitav tak hoďku cesty :-)

      Vymazat
    3. tady to vypadá na POŘÁDNÝ PAKTOVÁNÍ!

      Vymazat
    4. :D hi hi no tady u nás v Litomyšli znám blogerku jen jednu a to Elee :)

      Vymazat
    5. :-D no tak se můžem někdy domluvit a něco spácháme

      Vymazat
  8. Zlatíčko, skvělý článek. Já jsem hrála Nastěnku v našem Mrazíkovském představení a tehdy jsme se u toho hrozně nasmáli! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys ani nemusela mít umělý cop, jak máš krásně dlouhý vlasy, ne? :-D :-)
      moc děkuji za pochvalu postu :-*

      Vymazat
  9. Tak hlavní je, že sis to užila což doufám žejo :)

    OdpovědětVymazat
  10. jojo bylo to príma, to se ví :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moje zlaté ladies,
    měly jste mě vzít s sebou. Příště už mě nesmíte nechat doma! ;))), vypadá to totiž, že jste si všichni užili báječnou akci.
    P.S: Moc se mi líbí článek s vysvětlením názvu vašeho blogu. Vy máte nápady k zulíbání ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-ú jéé to jsme moc rády, že to tady čteš!
      :-) dlouho jsi tady nebyla :-P a nekomentila!
      Příště jedeě taky to si piš! :-)

      Vymazat
  12. Jak já bych chtěla být taky v nějakém takovém souboru. :D Ale u nás ve městě to je úplně zabité. :/

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha jej to je škoda, tak třeba se časem něco naskytne

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: