,

TIK TAK

pondělí, dubna 16, 2012

ZDRAVÍME VÁS!

Zajímá nás jestli jste hodinkový typ, nebo si zjišťujete čas na mobilu a nebo všude možně. Dříve hodinky neodmyslitelně patřily k životu na levé (možná i pravé) ruce. Dnes se to opět vrací hlavně  proto, protože hodinky jsou skvělým modním doplňkem.   Tak budeme rády, když napíšete svůj názor, mrknete na fotky našich hodinek a okomentíte jestli se Vám líbí, či ne. K fotkách patří také popis a malé zhodnocení. Třeba pro Vás bude tenhle post inspirací a příjde Vám zajímavý. To by nás moc potěšilo.



  Hnědé hodinky s koženým páskem jsou Lenny a ona bez nich nedá ani ránu.
  Ostatní vlastní Dia a nosí je jen když se jí chce a má je většinou jen jako doplněk.


 Těšíme se na reakce! PŘEJEME HEZKOU PROHLÍDKU POSTU!





 Na fotkách jsme Vám představily  všechny naše hodinky a teď je trošku popíšeme:


FIALOVÉ HODINKY - Tyhle hodinky dostala Dia na Vánoce od přítele,
 jsou z katalogu DEDRA. (Pokud  neznáte, určitě to napravte!) 
 Barva je super mladistvá,
 ale přitom svým způsobem vypadají hodinky elegantně.

-  možná až příliš dlouhý řemínek
 DOPORUČUJEME! Skvěle oživí outfit.


BÍLÉ OBEPÍNACÍ HODINKY - Nasadíte je švihnutím kolem ruky. 
(Jistě znáte reflexní pásky - stejný princip.)
Dianě je přivezl taťka z Mallorky.
 Bohužel docela sjíždí z ruky, což by se stávat nemělo!
- po chvilce se pásek uvolní a sjíždí z ruky.
MOC NEDOPORUČUJEME!


KOŽENÉ BÍLE HODINKY SCREAM - Dianiny nejnovější elegantnější hodinky k svátku.
 Jsou bílé a s koženým řemínkem a tak se hodí snad ke všemu.
 Diana je nosí ráda a nejčastěji
- bílá barva se rychle špiní
 DOPORUČUJEME! Bílá klasika


HNĚDÉ KOŽENÉ HODINKY - Lenčiny hodinky, které už mají druhý řemínek,
 protože je L nosí denně a podstupují s ní všechno a  přes to pořád žijí  :-)
 Své hodinky Lenny miluje a nedá bez nich ani ránu.
 Jsou  kožené tak zae působí elegantněji.
- opatrně na řemínek
 DOPORUČUJEME! Denní používání


BÍLÉ SILIKONOVÉ HODINKY - Vánoční úlet v podobě hodinek za 50Kč,
 který zná snad každý. Kupodivu pořád fungují skvěle, 
nic jim není a kdo je nemá jakoby nebyl! :-D
 Prostě loňský hit, no tak ho i Diana musela mít. :-D  
- má je snad každý druhý, ztrácí se originalita 
ale i tak DOPORUČUJEME i v jiné barvě! 


Diana má doma ještě další dvoje hodinky, které může nosit, ale to už by jste byly předávkovaní!



You Might Also Like

42 your comments

  1. veľmi pekné, mne sa najviac pacia fialove a hnede :)) a nosim aj ja hodinky , uz bez nich nevidem von :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsme rády, dneska zrovna měla D ve škole ty fialové, sladěné s tričkem vypadají moc pěkně:-)

      Vymazat
  2. ty jo..já doma nemám žádné hodinky! :D Prostě když potřebuju vědět, kolik je hodin, kouknu na mobil..:) Ale máte úplně super hodinky a skvěle jste to nafotili! Výbornej článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oo.. červenáme se z takové chvály, děkujeme :-) No my byly taky zvyklé na mobily, ale tak nějak na nás přišlo hodinkové období :-)

      Vymazat
  3. Teda holky to je hodinek :) Já mám občas půjčené mamky hodinky Hilfiger, když někam jdu. Ale popravdě, jak jsem zvyklá čas sledovat na mobilu, moc jsem se na ně nekoukala. :) Krásné fotky ZBOŽŇUJI VÁS <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty musí být krásné, chceme fotku! :-) Já- L jsem je začla nosit asi před rokem a D asi před půl rokem, jinak jsem taky používaly jen mobil :-) MY TĚ TAKY ZBOŽŇUJEME, Ann :-)

      Vymazat
  4. Krásně jste to vyfotily :) Já bez hodinek taky nemůžu existovat. Jednak mi jde mobil napřed, jednak je to otrava je furt vytahovat, když chci vědět kolik je hodin a hlavně dojíždím, takže to se bez věčného hlídání času neobejde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :-) No mám pocit (L), že už z toho mám tik,jak se pořád dívám na hodinky, i když třeba ani nepotřebuju vědět kolik je, jen tak ze zvyku :D

      Vymazat
  5. Oh páni! Tenhle post je fakt super! A ty fotky jsou dokonalé. Těhle článků by mělo být víc! Váš blog je prostě perfektní!! :) Já jsem hodinkový maniak-šílenec-sběratel. Všechny jsou tak krásné a hned bych je brala! Přeji krásný den ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee diky, daly jsme si záležet! :-PP
      TOLIK CHVÁLY, MOC TI DĚKUJEM! :)))
      To máme radost, že jsme se ti trefily do noty! :-)
      DĚKUJEM, TOBĚ TAKY! *

      Vymazat
  6. Dio, ty máš teda hodinek. :) Hodinky nenosím, ale sním, že si jednou pořídím hodinky Michael Kors. :) Ty bych už nosila. :D

    Nat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako a přitom je nemiluju, ale nějak se nám doma hromadí! :-D
      No tak našetři a bude! :-D

      Vymazat
  7. jééé hodinky jsou nejbožejší doplněk bez kterého se nehnu :D leda by mi urvali ruku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to 100%, musíme taky rozšířit naši sbírku :-)

      Vymazat
  8. Já hodinky miluju. Měla jsem jedny obrovské, ale ty se mi rozbily. :/ Takže teď znovu hledám nějaké ideální.

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdo hledá, ten najde! :-) DRŽÍME PALCE ;)

      Vymazat
  9. ako stylove hodinky mam najradsej swatch

    http://saschanitra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. pekne su vsetky, najviac sa mi vsak pacia asi tie s hnedym remienkom : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuju- L :-) Jsou to takoví moji miláčci :-)

      Vymazat
  11. všechny jsou krásný :) i když mym favoritem jsou ty fialové :) ale pro mě hodinky nemají cenu.. jsem vyloženě mobilový tip a i když jsem dřív hodinky nosila, stejně jsem hledala čas na mobilu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé moc díky, to až si přečte přítel určitě mu to udělá taky radost :-)
      ..taky jsem docela mobilovej typ, ale snažím se na hodinky zvyknout :-)

      Vymazat
  12. Mně se líbí snad úplně všechny! Já jsem rozhodně hodinkový typ, když vylezu bez hodinek, tak mám pocit, že mi na ruce něco chybí!:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, to se taky už jen tak nevidí, ale hodinky jsou senza!!:-)

      Vymazat
  13. já jsem měla hodinkové období, ale to už asi skončilo:D jinak se mi líbí ty hnědé a fialové:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak třeba zase jednou začne, nikdy nevíš! :-)
      díky díky !

      Vymazat
  14. Všechny hodinky se mi velmi líbí! :) Hlavně ty fialové !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow fialové zatím vedou, to mě překvapujete holky! :-D

      Vymazat
  15. Ty fialové jsou naprosto nejhezčí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee je jsem happy, začnu je teď víc nosit, když se Vám tak líbí!

      Vymazat
  16. Všechny hodinky jsou krásné, ale ty fialové jsou nejkrásnější!)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. další do fialovyho tymu :D ..to me rádi,dekuji moc

      Vymazat
  17. Já měla průhledné silikonové, vypadaly jako náramek a v noci svítily, ale ztratila jsem je v šatně na těláku (vrrr pro učitele, co nás nutí sundavat vše z rukou!)...:( Musím nějaké pořídit.
    A děvčata, jste skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti dekujeme! :-)
      Skoda, ale tak treba najdes jeste nejaky lepsi!

      Vymazat
  18. Máte moc hezké hodinky :)! No mě se teď hodinky zrovna rozbili takže ni, ale hodlám si koupit hodinky od Guess:)

    OdpovědětVymazat
  19. http://paulu-ka.blogspot.com/ na mojom blogu práve prebieha giveaway zapoj sa ! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Padám na p..., Dž má čtvery hodinky!!!! :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: