TUHA A LAK

středa, dubna 11, 2012

Hi ladies, slyšely jste už o "OŘEZKOVÝCH NEHTECH"? Já (Dia) jsem na ně nedávno narazila ne jednom blogu a neodolala jsem a musela jsem to vyzkoušet! Sice jsem tomu moc nefandila, ale výsledek se mi nakonec moc líbil, ve skutečnosti to vypadá fakt dobře (i líp než na fotkách dole :-D ). Jestli také váháte, tak to určitě zkuste, je to lehce primitivní :-D stačí jen:
  1. Nalakovat základní, podkladovou, libovolnou barvu laku  
  2. Ořezat si pastelku a oddělit si jen hromádku tuhy
  3. Přetřít nehet obyčejným bezbarvým lakem
  4. Na natřený nehet nasypat libovolné množství tuhy a nechat zaschnout
  5. Nakonec přetřít znova bezbarvým lakem, na zahlazená nerovností 


Mám sice teď nehty hodně na krátko, takže na hezčích nehtech to bude vypadat mnohem lí, tohle je jen pro představu, prostě na ukázku :-) Navíc už je to třetí den a nehty už mám dost omlácené a poničené! :-/ Snad  se Vám tento nápad zdál dost originální a třeba ho i vyzkoušíte. Budu moc ráda, když napíše Vy, co zkoušíte za nehtové vychytávky!

You Might Also Like

44 your comments

  1. o tomhle jsem neslyšela, a na nahtech to vypadá moc dobře, by mě nikky nenapadlo toto:D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D JAKO PŘÍJDU SI JAKO NĚJAKEJ MUTANTÍK když se dívám na ty svoje nehty, jako ve skutečnosti je to lepší, musím je mít kraťoucky kvůli hraní na klavir :-O
      Jinak moc děkuji, taky se mi ten nápad líbi!

      Vymazat
  2. tak tohle by mě nikdy nenapadlo :D ale vypadá to fakt suprově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI, je to dost originální, to je fakt! :-)

      Vymazat
  3. vypadá to úžasne !! určite vyskúsam :) veľmi sa mi to páči:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo mám radost, že to někdo vyzkouší!

      Vymazat
  4. Haha, vypada to fakt dobre na to z ceho to je!:D xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to teda, ve skutečnosti, to není ani poznat! :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. to mě překvapuje, moc děkuji!
      Jsem ráda, že mě s tím nepošlete někam :-D

      Vymazat
  6. vidím to poprvé a opravdu se mi to líbí skvělý nápad určitě to také zkusím ale s mojí zručností to nedopadne tak hezky...:D :D

    http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jako já jsem nejhorší lakovačka nehtů co kdy žila!
      :-D TAK SE TOHO FAKT NEBOJ, A MÁM RADOST, ŽE SE LÍBÍ!

      Vymazat
  7. Tak to je úžasný! :D To musím vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  8. wau super nápad! 8D určite raz vyskúšam 8)

    OdpovědětVymazat
  9. týjo!! skvělý nápad!! určitě to vyzkouším!!! :)) mám stejný lak od Avonu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůů ten lak mám moc ráda, jsme sestry! :-D

      Vymazat
  10. ty jo!! tenhle způsob lakování nehtu sem ještě nikde neviděla, suer nápad a moc hezky to vypadá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, děkuji moc! za uznáníí

      Vymazat
  11. Tak to by mě vůbec nenapadlo - skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi to příjde jako supr nápad! :-)

      Vymazat
  12. Kam na tyhle nápady chodíte, moje drahé "lejdy"? Že bych se taky zkusila trošku pobavit s pastelkou...?! ;-) Vypadá to výborně!
    Pusu...:-*

    OdpovědětVymazat
  13. vyzerá to dobre ale nepáči sa mi to :D nie som moc na zdobenie, najradšej mám obyčajné krémovky bez blbostí ako trblietky a tak.. nudná som :D

    OdpovědětVymazat
  14. tak to vidím poprvé, zajímavý nápad...)

    OdpovědětVymazat
  15. To vidím poprvé, ale vypadá to skvěle. Super nápad:)

    OdpovědětVymazat
  16. Odpovědi
    1. ty to budeš mět 100x lepší! Jseš přece můj osobní lakovač

      Vymazat
  17. Tý jo! To vypadá opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow zas to nepřechvalte holky! :-D :-*

      Vymazat
  18. Že bych to taky vyzkoušela, když nejsem ve škole? :D Aspoň bych si s tím pohrála. Je to hrozně hezké a dost originální! :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tak toto by ma fakt nenapadlo. Skvelý typ na zaujímavú manikúru. Vyzerá to fakt super.

    OdpovědětVymazat
  20. wow, vypada to super:))

    Please Visit My Online Shop: http://t-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc diky, jsme rady, ze se libi! ;) teda hlavne jaaa Dia

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: