, , , , ,

SHOPPING IN ENGLAND

sobota, dubna 28, 2012

VELKÉ AHOJ VÁM VŠEM  !
Mám velkou radost, že už jsem z Anglie pěkně doma v teple a venku je tak senza počasí. Lenny se tady krásně starala o blog sama, MOC JÍ i VÁM DĚKUJI ZA SUPR PŘIVÍTÁNÍ a teď už na to budeme zase obě dvě. V nejbližší udělám posty o Anglii s hooodně fotkama! Teď si zatím prohlédněte co jsem sobě a druhým přivezla domů.

Totálně největší radost z tělových másel KDO NEZKUSIL, NEPOCHOPÍ!
Malinko atypicky tvarované brýle 
Moje nová Telephone mánie
Lehounká čelenka lehce předražená :-D
Nemožné v Anglii nevidět, jsou všude!
Chuťovky, ale né pro mě
Pohled z Londýna a krabička na šperky
Dvě trička Lonsdale pro bratra a přítele
Dárek od náhradní maminky, sovička a šátek
Originální anglánský čajík pro taťku
Čepka pro bratra, počká si až na narozky v červnu
Dlouhé náušky, lásky moje
Ponožky pro milého, musela jsem :-D
Original Pringles pro mamku, mňam
Pouzdro na brejličky pro mamku a magnet na ledničku Cardiff castlu.
Náušky 5in1, časem je vypreparuji.
Moje nové tričenko a spešl  budka na krk :-)

Dnes večer chystáme na narozeninovou párty kamaráda ve stylu topstáru, už se moc tešíme! :-)
 UŽIJTE SI VÍKEND!

You Might Also Like

61 your comments

  1. priniesla si si úžasné veci,môžem ti len závidieť :)! najmä tie búdky,autobus a náušnice sa mi páčia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc moc díky Lizzy :-) Až to tam taky navštívíš někdy, určo si dovezeš taky supr věcičky :-) Taky mám z náušnic radost nejvíc ale z telefoních b. :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ooo díky, jsi moc hodná! :-) Mám radost, že se líbí a já taky vždy všem všechno na blogu závidím! :-D :-P

      Vymazat
  3. jůů,krásné věci :) homerovi ponožky nebo tele-budka na krk ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc a moc! :-) To mám radost, že se to nekomu líbí. Ty ponožky byly jen tak ze srandy, mám přítele simpsonofila ;-)

      Vymazat
  4. závidím a teším se na další posty a fotky, které jsi nafotila v Anglii!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé moc děkuji, mám radost, že se někdo teší na další posty!! :-* Budou co nevidět, máš se na co těšit! :-)

      Vymazat
  5. Wow, závidím! :D Těším se na další posty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy budou, neboj! :-) Snad je se na co tešit, já doufám! :-P

      Vymazat
  6. Teda Beruško, to jsou podařené nákupy :) A MOC se těším na další fotky a posty! šup sem s tím! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee Ančooo moc Ti děkujíí! :-* Neboj jen uspořádám fotky a hned to sem povalí! :-)

      Vymazat
  7. Strašně ti závidím..:)
    Jinak másla z The body shop jsou prostě nejlepší..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda je pravda, je to super!!! zamilovala jsem se

      Vymazat
  8. čokoláda s chili??? wau 8D Krásne vecičky...vitaj doma 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo taky jsem to viděla prvně :-) díky moc!!!

      Vymazat
  9. Jee už se těšim na fotky :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ty brďo, to jsi nakupovala hodně :)A jaká byla náhradní rodina? Dobrý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trošku jsem se rozjela! :-) jj moc hodná super, bude o ni asi post, tak vydržej

      Vymazat
  11. Ty tělový máslíčka jsou výborný, já si kupuji to bambucký a jsem s ním opravdu hodně spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé jsou nejlepší snědla bych je

      Vymazat
  12. A lot of shopping...great boughts :) love the necklace of 9 photos sooo sooo much <3

    Hope you'll visit me :)
    Have a nice day <3
    Elly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow you are so kind, thank you so much! :-)
      sure sure!! :-)
      you too! :-)

      Vymazat
  13. a co je pro mě? :D jinak málem jsem to nevydržel - čekat celý týden než se vrátíš a napíšeš post! chválím, velmi povedený, ale to už víš! welcome jevíčko!
    lovely oranžáda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D už jsem tady, můžeš mi to teď TADY KOMENTIT! :-) L se tady o to mezitím pěkně starala sama a jak jí to šlo!!! :-) MOC DÍKY ..jinak moc super podpis, vždy pobaví a hned vím o co jde! :-)

      Vymazat
    2. a co je tedy pro mě? :D jo starala se o to suprově! budu, budu komentit ;)
      orandžáda - crazy! :)

      Vymazat
    3. Můžeš dostat telefonu boudu, chceš? :D

      Vymazat
    4. jasně! ;) doneseě mi ji v poondělí? :D jsi moc hodná Dianka, jak jen se Ti odvděčím? chceš zápisky z dějáku? :D

      Vymazat
    5. mooje první reakce...JOOO! :-D tak si můžes vybrat ješte mezi autobusem a budkou :-)

      Vymazat
    6. :D však zápisky do dějáku stojí jako Pařížská :D

      Vymazat
    7. tak by jsi se nemohla smát! :D

      Vymazat
  14. ach ta budka a autobus!!!! az by si sa toho chcela zbavit, urcite kontaktuj mna!!! a je jedno kedy :)
    uzastne fotky a na posty sa uz tak strasne tesim!!!! :)

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D dobře dám ti vědět až mě to přejde! :-) WOW MOC DÍKY! super chvála! :-)

      Vymazat
  15. jé, tp je věcí! většinu ti fakt závidím! a nejvíc ze všeho samozdřejmě jen to, žes v té Anglii vůbec byla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee moc díky! :-) určitě se tam taky musíš mrknout! :-)

      Vymazat
  16. Věci jsou krásné! :) Já bych se do Anglie hned vrátila. Byla jsem tam 2x a stýská se mi po tom prostředí. :')

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc diky ! :) ..no hlavně když se tam povede počasí tak je to senza! :)

      Vymazat
  17. Tá bižutéria je viac ako dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  18. nádherná čelenka !:) celkově se mi všechny věci líbí !:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za čelenku, dlouho jsem si žádnou nekoupila :-)

      Vymazat
  19. Tak to je skvělé, že už jsi zpátky..:)
    A přivezla sis krásnéééé věci, už se těším na fotky..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee moc děkuji, takový pěkný komentář ♥

      Vymazat
  20. Tak to byli velké nákupy! :-) Strašně bych si přála navštívit Anglii, tak snad mi to někdy výjde :-)

    http://mischa-the-blogger.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ano, ale to se musí!
      Jinak určitě se tam jednou podíváš !!!! :-)

      Vymazat
  21. Nominovala jsem Vás dámy na Versatile Blogger Award :)

    OdpovědětVymazat
  22. To tričko s tym priveskom posledne ♥ ♥..tie kremy su super my ich mame so sestrou z Pandorfu :)) Vitaj doma ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee moc děkujii :-) jj jsem strašně super! MOC DÍKY, jsi milá! :-*

      Vymazat
  23. Všechno moc pěkné:-) Miluju Anglii! Přesně za 28 dní tam zase jedu. Domů taky vozím čaje, různé sladkosti apod. So typical! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak vážně super, nedivím se Ti! :-) tak si to tam užij !!

      Vymazat
  24. Hezké věci sis přivezla...ty náušnice se.mi líbej nejvíc:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc z náušnic mám taky velkou radost! :-)

      Vymazat
  25. Ty jsi zase utrácela!! :D Ty naušky s vosou či včelou jsou supr! :)

    OdpovědětVymazat
  26. aa akože od náhradní maminky ? :/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: