VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY

neděle, dubna 08, 2012

Nadešla chvíle dozvědět se vítězky naší první GIVEAWAY :-) 



GRATULUJEME!


Vítězné komentáře (pro zvětšení-kliknout na fotku)












 K TĚM CO NEVYHRÁLY:
NEZOUFEJTE!
1.KVĚTNA PLÁNUJEME DALŠÍ GIVEAWAY! :-)



You Might Also Like

13 your comments

  1. jééé, moc děkuju!! to je moje první vyhraná GA, mám strašnou radost :D! děkuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se přidám :D První co sem vyhrála Děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se zblázním radostí!!! :D
    DĚKUJI
    DĚKUJI
    DĚKUJI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow! :-)
      Už je to zabalené, zítra to pošlem :-)

      Vymazat
    2. Teda Vy jste šikulky rychlé :)
      Už se moc těším.. mám obrovskou radost. Když jsem viděla ty náušnice tak jsem úplně slintala, nemluvě o taštičce a krému, který už potřebuji :D takže se teď úplně vznáším v oblacích :D nemůžu tomu uvěřit.
      DĚKUJI ♥

      Vymazat
    3. :-* jseš zlato, máme upřímnou radost, že tě osudí vylosovalo! :-)

      Vymazat
  4. Jééé :) Moc děkuju :) Moje první výhra :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: