, ,

WEDDING 2

středa, dubna 25, 2012

velké AHOJ všem 

Jak se dnes máte naši milí? :-) Venku je krásně, sluníčko svítí :-) a já tady pro Vás mám pokračování ze sbírky Jak se moje sestra vdala. Zítra můžete čekat příspěvek o nových lacích na nehty a návštěvě secondhandu. A teď už k dnešnímu tématu :-) Můžete se podívat na další fotky, které jsem vyprosila od tety ženicha, jelikož můj milý fotil převážně auta, tudíž fotek nevěsty a ženicha - toho hlavního je pramálo. 



  • ZÁBAVA: Jak můžete vidět na fotkách na ženicha a nevěstu čekaly různé úkoly, aby to neměli tak snadné. Samozřejmě se rozbíjel talíř, jedla se polévka z jednoho talíře se svázanýma rukama, přenášela se nevěsta přes práh a různé jiné obvyklé zvyky :-) Od svědků na ně po oddání čekal přípitek, ale nejdřivé museli s kouskem kolejnice (ženich vystudoval železniční stavby a je z rodiny, kde nic jiného než vlak neuznávají) projít překážky. Spravný muž má zasadit strom, postavit dům a splodit syna a správná žena má zelévat strom, uklízet dům a starat se o syna, takže musely  posbírat věci které to symbolizují. Byla to vážně sranda, protože ženich to všechno i s panenkou (dítětem) naházel do kbelíku a šel :D. Večer ženicha čekal kvíz z jeho oboru, který mu připravili kamarádi. Peťka mu měla vysvětlovat co to je a on to se savazanýma očima musel uhodnout. Koukali jsme, co všechno ví a tiše záviděli :D.

  • DARY: Z poslední fotky zjistíte, že to neměli až tak jednoduché :D Dostali totiž cihlu z betonu symbolizující zlatou cihlu a museli ji rozbít, aby našli penízky. Jinak byly obdarovány vysavačem, grilem, kuchyňskými potřebami a různými serepatičkami do domácnosti.

Vaše Lenn

You Might Also Like

22 your comments

  1. Krásný fotky! Jen ta "žranice" mi zase rozhodila chuťové pohárky a už vymýšlím, co bych si dala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :-) Bylo toho tam strašně moc, o cukroví už se mi i zdá :D

      Vymazat
  2. Ty fotky jsou úžasné! Ale stejně se mi nejvíc líbí ten meloun s těma labuťema(?) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :-) Taky jsem koukala, jak může být někdo tak šikovnej..

    OdpovědětVymazat
  4. Snad až navěky!! :) Musel to být supr den a ta cihla je originální, haha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moje ségra je taková perfektcionistka, že bych tomu i věřila :-) Jojo, ta cihla byla srandovní a moc to z toho betonu nešlo..

      Vymazat
  5. krásné fotky :) na svatbách mám nejradši ty hromady jídla, krásné dorty a výzdobu :D ty úkoly mě nějak moc neberou a jestli se budu někdy vdávat, odmítám něco takového podstoupit :D
    Jinak ten meloun je úžasný a pěkně děkuju za chutě, které jsi mi udělala :D jdu vyjíst ledničku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to dobrou chuť :-) jídla bylo až, až..vůbec se to nedalo všechno sníst :-) na úkoly je sranda se dívat, ale dělat bych je taky asi nechtěla :D

      Vymazat
  6. Jůůůů.
    Já už se chci vdávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jáá takýý :-) Jsme si z toho dělali srandu, že se za chvilku budu vdávat s mojím T..:-)

      Vymazat
  7. Moc pěkné fotky ! :) To je hezké vidět, že ještě se dodržují tradice :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky! nevěstě to slušelo! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: