,

WHICH ONE?

úterý, dubna 10, 2012

Naše bábelata zdraví po delší době Lenny :-) Asi si říkate proč přídavala příspěvky v poslední dnech jen moje Dianka a tak Vám to povím, je to pěkná historka :-)  Ve čtvrtek ráno jsem se probudila, že Vám sem něco hezkého přidám a tak píšu a píšu a najednou mi začne doutnat a smrdět počítač :D No světe div se, shořel mi pevný disk a jsem bez mého milého PC. Mám ale náhradu od svého miláčka :-) červený netbook Ferrari -  Acer, je vážně strašně malinký, ale moc se mi líbí, možná mu ho ani nevrátím :D.   

A teď už k názvu postu :-) Svatba se nezadržitelnou rychlostí blíží a já ještě nemám šaty :-O mrkněte na obrázky a prosím poraďte, je mi jasné, že nenajdu přesně takové, ale aspoň jsou podobné střihem a barvou. Boty už mám, proto jsou všude stejné a černé psaníčko není problém. :-)
Zítra vyrážím na obhlídku dalších obchodů, tak jsem zvědavá jestli na něco kápnu.


1.   Přesně něco takového si představuju :-) Nejlépe béžové nebo broskvové pouzdrovky.

2. Nebo si mám vzít naopak nějakou sytou barvičku? Mám vážně dilema, tyhle jsou podobné šatům z bonprixu, ale nevím nevím.

3.  No a tady tyhle jsou úplně jako další z bonprix, mají je ještě v modré a růžové. Dia říká, že je to přesně můj páskovej styl :D
  








  • A tady máme fotky z dneška :-) Včera se vyhlásila giveaway a tak jsme se dneska vydaly na poštu s dárečkama pro Vás :-) Doufáme, že v pořádku dorazí :-)






Mějte krásný den :-)
Vaše Dia s Lenny

You Might Also Like

43 your comments

  1. Nojo,pěkně jsi ten počítač zavařila=oD

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Super, ty bych sehnala asi nejsnáze, takže moc děkuji :-)

      Vymazat
  3. úprimne sa mi strašne lúbi číslo 2!
    ale asi by si nemala byť výraznejšia ako tvoja sestra 8D hlavne ak budeš družička alebo ak budeš stále blízko nej 8D neviem akú pozíciu budeš mať...
    ale radila by som ti skôr 1-tku
    ja čiernu na svadby moc nemusím, podľa mňa sa to tam tak nejako menej hodí, ale aj tie sú pekné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No družička ze mě nebude, na to jsem moc velká :-) Tak to máš stejný názor jako já, nechci být celá černá, takže bych nejraději někde sehnala něco podobného 1, díky moc :-)

      Vymazat
  4. mne sa paci 1 alebo 2. Zavisi na tom, ci chces svietit, alebo chces nieco eleantne a nenapadnejsie:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spis jsem chtela neco elegantnějšího :-) Díky moc za nazor :-)

      Vymazat
  5. Nejvíce se mi líbí ty růžové, ale ty se podle mě hodí spíš na nějakou oslavu narozenin nebo něco takového. Na svatbu bych si asi vzala ty béžové. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, že se ti líbí i to, co bych já asi nejradši...teď jen nějáké sehnat :-)

      Vymazat
  6. Oóó jsou všechny úžasné. Nejpěknější jsou ty béžovky. Ale kolik je vám vlastně let? Ať zase nevypadáš usedle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že 17..taky se bojím abych v pouzdrovkách nevypadala moc staře, chce to dobrý střih :-)

      Vymazat
  7. To první a třetí je nejhezčí! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty poslední šaty jsou krásný :) a ty boty... kdybych je měla kam nosit, brala bych je všema deseti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ty botky mám podobné, jen trošku nižši podpatek, takže k nim dolazuji šaty :D divné, že? vždycky to bývá naopak..

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Já už asi taky, děkují, Terezko :-)

      Vymazat
    2. Zapomněla jsem dodat proč, jsem to ale hlava děravá!
      Myslím, že je to dost elegantní a naprosto vhodné na takovou příležitost-budeš vypadat zajímavě a zase né moc výrazně(třeba i výrazněji než nevěsta), jako kdyby jsi si dala růžovou nebo modrou a taky né tak pochmurně jako v černé!:)

      Vymazat
  10. Ten počítač ti nezávidím teda. :D Mě jednou normálně prasknula obrazovka. To byla taky dobrá sranda. :D Určitě se nebraň barvičkám. :) Na svatbě mého bratrance byli všichni buď v bílém a nebo v černém. Což byla docela nuda. :D Takže rozhodně BARVIČKY! :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praskla obrazovka? :-O :D TO by mě zajímalo,jak to vypadá.. no jako srandy kopec, když ti začne smrdět počítač :D Já bych ráda barvičky, ale zase se bojím, abych moc nesvítila..

      Vymazat
  11. Posledneeeee :) Ale tak je to tazke, tiez by som si nevedela vybrat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Je to právě úplně strašně těžký, kdyby to byla svatba třeba sestřenice, tak to tak neřeším, ale je to přece jen svatba sestry a první z rodiny :-) Takže se musím náležitě připravit :-)

      Vymazat
  12. Všechny jsou moc pěkné, ale asi ty první:) I když teď na jaře by byly hezjé i ty druhé :D

    OdpovědětVymazat
  13. podla mna tie prve,tie su perfektne a hodia sa na svadbu viac ako bielo-cierne kedze mas cierne topanky a kabelku aby to nebolo moc cierne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jsem asi rozhodlá, pro něco jako jsou ty první, moc díky :-)

      Vymazat
  14. Mě se líbí první ale i třetí šaty. Miláčku budeš krásná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jéé jsi nejhodnější :-) Ty třetí mají právě ve více barvách, takže uvidíme, uvidíme :-)

      Vymazat
  15. Ahojky, hnedka hlásím že balíček úspěšně došel a moc děkuji :) Krásně voní po melounech a možná si ho nechám na léto víc ;) Jinak jestli jde o šaty tak nějaké pudrové, klidně i krajkovky ;) Zítra jedu do Brna na zákrok, ale po tom po obchodek, tak se i kouknu po šatech ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO je teda rychlovka :-) Jsme rády, no na léto jsou tyhle spreje asi nejlepší, než na sebe stříkat nějáký parfém :-) Já taky pojedu v sobotu do Brna :-) Tak kdyžtak napiš, jestli tě nějáký zaujaly, mrknu po nich, moc děkuju :-)

      Vymazat
  16. Jé já už se tak těšíííím :) zítra už budu doma, tak třeba už na mě bude čekat balíček od Vás :)
    Jinak bych si na Tvém místě vybrala nějaké šatičky tělové barvy nebo béžové.. každopádně nějaké jemné, pastelové odstíny, protože se říká, že by nikdo z hostů neměl přebít šaty nevěstu... být výraznější a tak :) takže sytější barvy jako jsou např. šaty na druhém obrázku bych nevolila i když střihově se mi líbí nejvíc, takže bych je doporučovala jen v jiné barvě :)
    Snad najdeš co hledáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to s tím pc, no potěš :D vůbec bych nevolala hasiče :D
      Ten Ferrari netbook má i můj milý a je boží, úplně v pohodě se mi vejde do kabelky :D ale nemám ráda, že tam není numerická klávesnice, to mi fakt vadí je to pro mě hrozné zdržování :D

      Vymazat
    2. Tak v tomhle se s tebou ve všem stotožňuji :-) jak v šatech, tak v netbooku :-) Je to jediný co bych mu vytkla ta numerická klávesnice :-) No pozítří jedu do Brna a zbožně si přeju,aby tam měly nějáké pěkné světlé pouzdrovky :-)

      Vymazat
  17. Na svatbu ve světlé, takže ty první. Nejlepší by byly ve světlunce růžové pro tak mladou dámu. Jinak se mi nejvíc líbí ty třetí, přesně můj styl. Mnoho zdaru při nákupech!

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj,
    a už jsi někde na nějaké narazila? Já taky pořád sháním nějaké šaty, ale vůbec nic nenacházím! Už jsem úplně zoufalá!
    Měj se:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj jj Lenny už si koupila krásné oranžády v tally weijlu :-)
      zítra o nich bude post :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: