2. MÁJ

čtvrtek, května 03, 2012

Krásný den Vám přeje Lenny :-)) Včera jsme si s mým milým udělali 2.máj pod sakurami (japonská třešeň),  které kvetou jen necelý měsíc v roce. Nedaleko naše malého městečka je totiž sanatorium s krásnými zahradami kolem doloka a také alejí plnou zmíněných sakur. Teď, když všechno kvete je to tam vážně jako v pohádce, tak jsme neodolali a nafotili pár fotek, než začlo pršet :D. Snad se Vám budou líbít :-)


Mějte se fanfárově
Lenn

You Might Also Like

30 your comments

  1. Moc krásné fotky a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherný fotky!

    Zvu vás ke mně na Giveaway!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tisíceré díky :-)) A ještě jedno díky za pozvání :-)

      Vymazat
  3. Miluju, když kvetou sakury, je to prostě nádhera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt krásný, procházet se takovou zrůžovělou alejí :-)

      Vymazat
  4. krásné :) ty stromy miluju, máme je v ulici a je to nádhera ♥
    SLUŠÍ TI TO MOC!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tiše závidím :-) A mockrát děkuju, jsi milá :-))

      Vymazat
  5. Krásne fotky, a to prostredie - dokonalosť :)

    OdpovědětVymazat
  6. perfektní fotky, škoda jen, že nejsou větší, aby bylo všechno pořádně vidět! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště, chtěla jsem udělat koláž, jako měla D na prvního máje.. :-)

      Vymazat
  7. jééé vyzerá to parádne :)

    lerosep.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, já mám tohle období kvetení hrozně ráda i když jsem alergička ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No ze mě se asi taky stala už :D jen foukne a pšikám a pšikám..

      Vymazat
  9. Nádherné fotky s krásnou dívkou a sakurami! Takové nemám ani já z Japonska :-( Možná proto, že mne tam nikdo nelíbal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to moc děkuji :-) Dejte na blog fotky z Japonska, prosíím :-) Budou určitě krásné :-)

      Vymazat
  10. Jé, skvělý fotky, moc ti to sluší! Mohu se zeptat,co používáš za barvu na vlasy? Máš přesně takovou, jakou bych chtěla už dlouho a pořád ne a ne chytnou a místo toho jsem uplně do zrzava :D ach to barvení doma:D mějte se krásně,holky ♥ váš blog je jeden z nejlepších!)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-)) No používám pokaždé jiný odstín, většinou ale světle hnědý a všechny barvy jen od Palette :-) Taková chvála, to moc děkujeme :-) POtěšilo nás to! ;-))

      Vymazat
    2. děkuji moc :* a nemáte samozřejmě zač)))

      Vymazat
  11. Další super fotky:-)) Moc Ti to sluší;-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: