ADOPTIVE FAMILY

středa, května 09, 2012


Zdravím všechny pravidelné i nepravidelné čtenářky i čtenáře,
Dnes se dozvíte něco o "náhradních" rodinách, které se o mě a moje spolužačky staraly v Londýně a v Cardiffu ve Walesu. Pro mě to bylo úplně něco nového. Jestli jste nikdy v Anglii nebyli aspoň se dozvíte jak to chodí a mrknete na fotky. Jestli jste už u nějaké takové rodiny byli, tak napište jaké to bylo!? :-) 

DIA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • RODINA Z LONDÝNA
Hned první den večer si pro mě a kamarádku L přijel jeden milý pán Ozzy,
který měl manželku Lucy a dvě malé dcery. 
V maličkém útulném domečku jsme si dali všichni večeři,
umyli se a šli jsme spát. Měly jsme senza růžovej pokojíček!!! 
Druhý den ráno po snídani jsme se rozloučily a jely zase dál
  1. v pokojíčku
  2. fotka pidi domku
  3. růžová telka
  4. sladkou dobrou noc 





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • RODINA Z CARDIFFU VE WALESU
V této rodině jsme spaly už čtyři, ale naštěstí jsem měla L stále u sebe,
dokonce jsme spaly na jedné manželské posteli. :-O
Starala se o nás už starší paní Carol a její manžel se super knírkem.
Měli 4 psy, 2 kočky, morčata a králíka. :-D ..takže nuda tam nebyla


  1. extra kýč zahrada 
  2. štěně co mi počůralo nohu
  3. Carol s obří kočkou
  4. naše snídane
  5. na dvorku s psejčkama
  6. dárek od Carol
  7. love story
  8. s pochcánkem
  9. s Carol v objetí
  10. se stěnětem před domem
  11. s pánem domu
  12. z obýváku
  13. fotka domu
  14. peace
  15. další člen Gorillaz






---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • VÝČET TOHO "NIC MOC"
Sladké snídaně, skoro žádný oběd, měkké postele,
každodenní pusy od Carol, divná sprcha, zabijácká jízda v autě, 
ocet ve všem, žádná Wi-fi, ujetý splachování,...
Tohle všechno mě v rodinách potkalo a Vás může klidně taky.. ;-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • SEČTENO A PODTRŽENO
V rodinách jsem byla moc spokojená, myslím se, že to mohlo dopadnout mnohem hůř!!! Byla jsem za ně moc ráda! :-) Žádné problémy nenastaly a v budoucnu plánuji, že napíšu rodince z Walesu dopis. :-)



You Might Also Like

28 your comments

  1. Tak to ses dobra cestovatelka, to bych asi nezvladla takhle cestovach po rodinach, mne staci jezdit k pritelovo anglicky rodine jednou za mesic na vikend:D (bydlim v Anglii & on je anglican heh:) xx

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že se ti tam líbilo:-) Já jsem nikdy takhle nikam nejela.. Ale kamarádka byla párkrát ve Francii a ne vždy měla takhle pozitivní zkušenost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak musíš taky někdy někam zajet! :-) doporučuju! ;-)

      Vymazat
  3. Podezřívám tě z toho, že jsi bydlela někde kousek ode mě jako já tehdy, když jsem tam před 2 lety byla :) 'Zahradu' jsme měli taky pěkně kýčovitou a snídaně jsou asi v celém Cardiffu stejné!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bylo to asi 10Km od Cardiffu, no asi jsou tam všichni stejní! :-) stejně nadějní! :-D

      Vymazat
  4. to vyzerá zaujímavo ! Nikdy som takto ešte necestovala a vôbec neviem ako to prebieha.. to si dohodnete tie rodiny cez agentúru alebo si to vybavuje človek sám? a potom tam tiež cestujete len samy kam chcete? Pardon sa veľa otázok ale zaujíma ma to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevíš dopředu do čeho jdeš to Ti rodinu přiřadí! :-) a přes den s pruvodcem, bez rodiny :-)
      TO MÁM RADOST, ZE TE TO ZAUJALO

      Vymazat
  5. Já jsem v anglii byla, také u dvou náhradních rodin. První byla černoška, bohatá právnička která měla dva mercedesy, obří barák se zimní zahradou se stolem a židlema jako na zámku, kde se snídalo, a pořád se ptala, jestli něco nechceme a smála se mi, že jsem neuměla jíst špagety s vidličkou i lžičkou :D A ta druhá byla paní s dětmi, běloška, která nám pořád cpala čaj s mlékem. Ale u obou sme byli spokojené..

    OdpovědětVymazat
  6. WOW no to jsi musely bejt hodně spokojená! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. \moc krásné fotky opět :) ! Jiank byla jsem taky v rodině a byla jsem spokojená ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu fotek opět! :-D JJ to je jen dobře! :-)

      Vymazat
  8. lovely blog sweety, really nice:) much love
    http://truezweta.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-):-):-) thank you so much! :-) you are very kind :-) xoxo

      Vymazat
  9. Tak to je moc dobře. My jsme na výměně bydleli se svobodnou maminkou a její 15tiletou dcerou. Byly obě moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý, snad všechny rodiny tam jsou v pohodě! Myslím si já! :-)

      Vymazat
  10. taky jsem bydlela u rodin a nemuzu si stěžovat , možná teda na tu sprchu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já když byla v Londýně poprvé, tak jsme měli docela vtipnou rodinku. :D Paní měla 3 psy, 6 koček, slepice, všude po baráku rybičky a dokonce měla i 2 hady a to zrovna v našem pokoji vedle mojí postele. :D Ale byli hodní naštěstí. A po druhé v Anglii. Tyjo to jsem ani nechtěla odjíždět. Naše druhá rodinka byla úplně báječná. Jestli si viděla hooligans, tak přesně na takový fotbal nás vzali. Pak nás dokonce vzali další den i do kina a další den jsme byli v zábavním parku. No nemohla jsem si stěžovat! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky takovej zvěřinec! :-D ..no nevim jestli jsem to videla, ale neco mi to rika! :-D ..JEE NO TO JSI MĚLA PARÁDIČKU POBYT!

      Vymazat
  12. stejně závidím! :) a počůraná noha mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no i ostatní v místnosti tenkrát pobavila! :-D

      Vymazat
  13. závidím ti :D a tá ružová telka je super :) a to šteňa vyzerá tak nevinne :D

    OdpovědětVymazat
  14. ty vsechny fotky vypadaji tak skvele! uplne mi to pripomina britanii, jakoze z filmu zejo, kdyz sem tam nikdy nebyla! ale, takovou tu spravnou .) hrozne rada bych takhle nekam jela, do nahradni rodiny s prekvapenim co vlastne vyjde, ale kvuli sportu nemuzu no :) a diky za pekny komentar na bolgu ;)

    thisisworldofzoe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee takový mily komentář! :-) Moc děkuji jsi nejhodnejsi! :-) No a za pochvalu fotek jsem dvojnasob rada :-) :-* AHA AHA TAK NĚKDY SE TO TŘEBA POŠTĚSTÍ..budeme Ti obě držet palce! :-) A TY MY DĚKUJEME ZA PĚKNÝ KOMENTÁŘ :-P

      Vymazat
  15. to štěně je úžasné :) na té rodince z Walesu je vidět jak moc jsou milí, je to krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) JO JMENOVALO SE MYSLÍM BOBEK nebo tak nějak :-D ...Ano byli senzační :-) ..děkuji moc

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: