BODY BUTTER

pátek, května 25, 2012


AHOJ VŠICHNI,
Dlouho předlouho zde nebyla řeč o žádné kosmetice, tak jsem se rozhodla udělat takovou malou recenzi na tělová másla "THE BODY SHOP". Snad se bude líbit ;-)





Tyhle másla jsem si dovezla před nedávnem z Anglie, na první pohled už jsem věděla, že bez nich neodejdu z obchodu. Jestli už s nimi máte zkušenost, tak asi víte o čem je řeč. Vůně těchto másel je nenahraditelná a neznám nic co by vonělo víc než ony. (Kromě vůně samotného ovoce.) Jako prví mě dostala vůně jahod, která je opravdu na pokožce dlouhotrvající a jedinečná. Jenže jedno máslo mi nestačilo, tak jsem vzala rovnou i druhé a to grepové, které je nejgrepovější grepovost na světě! Másla používám každý den a střídám je podle nálady. Až mi tihle dva miláčči dojdou, určitě si je koupím znova!



  
  dlouhotrvající hydratace   ✓  snadné roztírání   ✓  dokonalá vůně   ✓  rychlé vstřebávání






Másla jsou vhodná pro každý typ pokožky, nezanechávají žádné žmolky, nebo mastné fleky. Naopak zanechávají pokožku krásně voňavou a hebkou po dlouhou dobu. Pokud váháte tak 100% DOPORUČUJI!!! Zatím jsem nenarazila na nic lepšího!


            ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ / ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★


with love Dia

You Might Also Like

34 your comments

  1. Tak tady jste trefily! Másla z Body Shopu jsou nejlepší věc na světě!:-) Ten grep vyzkouším příště, nedávno jsem kupovala bambucké máslo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MÁM VELKOU RADOST, ŽE SE MNOU SOUHLASÍŠ! :-) ..a ten grep je taky fakt super, opravdu cítíš vůni grepu a né zádný náhražky!

      Vymazat
  2. Vypadá to úžasně, to určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobře, určitě nebudeš litovat!

      Vymazat
  3. Milujem maslá , nedávno som si jedno tiež zaobstarala ale rozhodne aj toto jahodkové musí byť moje!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Másla miluju a díky za tip! Zase vše utratím! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Brala bych všechno z té vitrínky dole! A to ani nevím, jak ty věci voní... ale podle popisu to musí být pohádka! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to pohádka, hned jak to zkusíš, poznáš!

      Vymazat
  6. strašně bych je chtěla! jenže bohužel tady v česku jsou k dostání jen na pár nebo na jednom místě :/

    OdpovědětVymazat
  7. páááni, docela jsi mě zlákala :-) určitě se po nich podívám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no myslím si, že je ti skvělý tip na léto!!

      Vymazat
  8. I loooove body butter, I'm an addict to the shea body butter :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kdyby to nestálo takový peníze, klidně bych si to koupila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt, ze to je dražší, ale aspoň to za ty peníze stojí

      Vymazat
  10. Ach jo, já bych si pořád jen kupovala nějaké krémy :-( :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako já už jich mám taky dost do zásoby! :-D

      Vymazat
  11. pokukuju po nich dyl to je fakt tkže po teto recenzi se už nemusím bát že nebudou super

    OdpovědětVymazat
  12. :-) jojo TO SE TEDY NEBOJ !! :-);-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, tak ty vipadají úžasně ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Čauky! tieto kremy su proste uzasne!!! Hned ma napadla prihoda. Isli sme do Pandorfu a presli sme vsetky obchody a okrem manga kde sme nakoniec nic nekupili nebol ziadny obchod nejaky extra ale ptm sme nasli tieto kremiky a tam sme boli snad pol hodinu a ovoniavali sme ich a ptm sme si so sestrou kupili :) Su velmi dobre!! Takze sme si z pandorfu nedoniesli ziadne oblecenie ale kremiky na ruky a este nutelu :D Super post ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoooj! :-) jojo jsou nejlepsi, jsem rada, ze se mnou osuhlasis! ..moc děkuji za super koment a pochvalu postu :-***

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: