CARDIFF CASTLE

pondělí, května 14, 2012

Ahoj zase se Vám hlásí  Dia s postem z Anglie. Venku se mračí a začíná být zima, tak snad Vás potěší prosluněné fotky z Cardiff Castlu ve Walesu. Moc se mi jeho prohlídka líbila a musím říct, že to tam mají moc krásně udržované a celkově senzačně vymyšlené pro turisty. Tak jestli se v budoucnu chystáte navštívit Wales nezapomeňte zajít i sem! Já jen doufám, že se Vám moje "velkobritánské" posty líbí a třeba i trošku nabíráte inspiraci. 

















Včera proběhla premiéra naší komediální hry (chystá se post s fotkami) a zatím na ni slyšíme jen samou chválu, i účast byla vyšši než se předpokládalo. Teď už jen dodám, že to s Lenny teď ve škole pěkně sázíme (špatný známky jenom lítaj). Příští týden máme čtyři dny maturitní volno, ale tento týden máme dost nabitej --->
  • Zítra: Praha - Human Body Exhibition výstava  (bude post) +VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY!
  • Středa - čtvrletka z MATIKY! :-!  ( nebude post :-D )
  • Čtvrtek: Polsko - koncentrační tábor Osvětim  (bude post)







You Might Also Like

20 your comments

  1. Odpovědi
    1. Moc dekuji, taky se mi libi, jsou od kamarada :) ja jsem byla lina fotit

      Vymazat
  2. skvelé fotky,som zvedavá na víťaza giveaway :)!

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky :) tam by som sa veľmi chcela ísť pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc diky, jinak vubev se nedivim, je to tam fakt senza!

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Tam chci bydlet. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky, hneď by som menila ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem bohužel ve Walesu ještě enbyla :(

    OdpovědětVymazat
  7. nikdy som v UK nebola. Ale paci sa mi ako v pozadi toho hradu vidis moderne mesto. mam rada, ked sa to tak prelina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo rikala jsem si jestli si toho nekdo vsimne :-)

      Vymazat
  8. Krásné fotky :)
    Britanie je na seznamu zemí, kam se prostě musím podívat! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása :))
    Na Konci mě potěšilo čtvrtletka z MATIKY ( nebude post :D ) :DDDD
    Jste srandistky jo ?? :D
    Ještě se podívejte co jsem vám odepsala na blogu u mě !!! :) :D
    A vyhlášení GA?? Jsem to já ?? :DD Prosím !! :) :D
    No budu přes noc doufat Holky :)
    To by byla moje první a navíc tak super výhra :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jasně, že jsme vtipařky uplný! :-DD
      :-DD jeste nikdo nevi kdo to jeee :-D
      TO SE VŠE JEŠTĚ UVIDÍ

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: