CHLUPATÉ PŘEKVAPENÍ

sobota, května 26, 2012

AHOJ všem a dnes obzvlášť milovníkům zvířat,
Dneska to totiž nebude oni o jedné z nás, ale o mamince kočičce, která se objevila na naší zahradě na terase v přístřešku, aby tam v teple a bezpečí porodila osm krásných, mourovatých koťátek. Když druhý den ráno taťka zjistil, jaké to má "překvapení" dole na terase, nestačil se divit. Postupně obešel všechny domy v okolních ulicích, aby zjistil jestli kičí ma není někoho z nich. Bohužel se majitel nenašel a sousedé si prý jen všimli, že kóču viděli v posledních dnech se tady potulovat. Nakonec tedy taťka zařídil rodince převoz do zvířecího útulku, kde se o koťátkovic a Sofinku (její nové jméno) dobře postarají! Pečovatelé dokonce posílají fotky, na kterých je vidět jak se koťata mají a jak pěkně rostou. Jsem docela da, že se tahle událost stala zrovna nám, protože ne v každých rukou by to s mrňouskama dopadlo takhle dobře. Mám radost, že jsou všichni v bezpečí a  na čičiny se bude ještě dlouho vzpomínat... :-)





pac a pusu DIA

You Might Also Like

53 your comments

  1. Ťuťuťu!!! Ty sou roztomilunké! Jaké malé klubíčka! No jsem naměkko hned po ránu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jeee to jsem ráda, že se líbí! :-*)

      Vymazat
  2. Jéé, tak to ti mooc závidím. :)) Jsou rozkošňoučcí.

    Nat

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, jsou strašně roztomilý:'))

    OdpovědětVymazat
  4. juj aké prekrásne!! a všetky rovnaké! 8_)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů ^^ Jsou úžasní :)

    Jsem tvůj další follower, máš skvělý blog :)


    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to jsi mě nejvíc potěšila! :-)

      Vymazat
  6. Kočky sice moc ráda nemám, ale takhle je to sladké. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky radši pejsky! :-) ..ale tihle jsou prostě super, malinký !

      Vymazat
  7. Úžasné, i když kočky moc nemusím!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. jee to jsem ráda, že jsem se Ti trefila do notY!

      Vymazat
  9. Achjo, mě ty koťátka tak chybějí. Od malička jsem "vychvála" spoustu koťátek, ale teď už máme jen jednoho kocoura a nic malinkatýho :) .. Jsou rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup pro ně do útulku, klidně Ti dám adresu kde jsou! :-D

      Vymazat
  10. kocky vedia, ze ste dobri ludia. inak by si vas nevybrali. my sme tiez takto nasli malu rodinku a zostala u nas. Su mega rozkosne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to jsi hezky napsala, dekuju! :-* ..a vy jste teda mega zachránci! :-)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. děkuji za ně, já mám radši teda psejky ale i tak jsou senza

      Vymazat
  12. Ty jsou úžasné :) Miluji zvířata obzláště psi, to je taky vidět u nás na zahradě jelikož máme 2 psy a těď si ještě chci koupit bernskýho salašnickýho :) ... Mimochodem moc se těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ děkuji za krásný komentář! :-) Já mám taky radši psy, než kočky! :-) Velkejch koček se dokonce i bojím! :-O :-D .. ..jéé tak to já se budu těšit s Tebou

      Vymazat
  13. máma na té poslední fotce vypadá lehce nasraně :-D
    jinak to jsou neskuteční drobečci :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no chudera, ji fotili s bleskem, tak se nedivím! :-D

      Vymazat
  14. jéééé, pipinky malinký :) já jsem hotová kočičí máma, všechny bych si je nechala :) no dobře, všechny néé, ale jedno miminko určitě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééé to bys doma měla pěknej zvěřinec!

      Vymazat
  15. Jéje, takových chlupatých kuliček pohromadě:-). Rozkošné obrázky, hned bych si jich pár vzala domů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé to jsem ráda, že se taky líbí!

      Vymazat
  16. Jé, tohle je rozkošné! Já mám třeba ráda kočky i psy stejně, všichni mají něco do sebe. Jen nemám moc ráda velké psy, z těch mám trochu strach. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no my máme doma pidi pejska! :-ú ten by se Ti snad líbil! :-)

      Vymazat
  17. ja nemám rada mačky,ale také malé sú celkom pekné :) dobre ste sa o ne teda postarali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky je tedy zrovna nemiluju! :-) ale tyhle jsou zlaté!

      Vymazat
  18. Ta kočka je megastrašidelná!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to snad všechny kočky, ale to dělá jen ta fotka, mám i jiný její fotky a je v pohodě! :-D

      Vymazat
  19. Ty jsou tak strašně krásný :) Jsem se našišlala u těch fotek, přítel na mě koukal, jestli je mi dobře... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDDD jo to taky dělám, ale hlavně u miminek! :-) dekuji za pochvalu kotatek

      Vymazat
  20. Hned bych jedno chtěla :(
    Jsou tak krásné!! Škoda, že si mít doma zvíře nemůžu dovolit :-//

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: